מה רואים הלילה: תראו תראו מי חוזר לחסל זומבים

אנדרו לינקולן חוזר לתפקיד ריק גריימס. "המתים המהלכים: אלה שחיים". צילום: יח"צ AMC
אנדרו לינקולן חוזר לתפקיד ריק גריימס. "המתים המהלכים: אלה שחיים". צילום: יח"צ AMC

בעולם של "המתים המהלכים" שום סוף לא סופי, גם לא הסוף של ריק גריימס. הספין-אוף המצופה על השריף הקשוח סוף סוף כאן, ואחרי יותר מדי זמן בלעדיו, אנחנו חוזרים לסיפור האהבה האפי שלו ושל מישון, שכמו כל דבר בפרנצ'ייז, יהיה מגואל בדם

26 בפברואר 2024

הפרנצ'ייז של "המתים המהלכים" הוא קצת כמו זומבי בעצמו – אל תאמינו שהוא מת, אלא אם אתם רואים ראש מרוסק לעיסה. סדרת האפוקליפסה המצליחה של רשת AMC שינתה את פני הטלוויזיה – גם ברמת האכזריות והדם, אבל בעיקר בכמות הזומבים שאנחנו רואים על המסך. סליחה, לא זומבים – הולכים. בכל מקרה, ההולכים באו בכמויות, וכך גם סדרות ההמשך שנולדו לפרנצ'ייז מאז השקתו ב-2010: "פחד מהמתים המהלכים", "המתים המהלכים: העולם שמעבר", "סיפורי המתים המהלכים", "המתים המהלכים: עיר המתים", ו-"המתים המהלכים: דריל דיקסון". טוב, זה הרבה זומבים.

>> עדיין סמוראי: "שוגון" הוא האירוע הטלוויזיוני הראשון של 2024

הספין-אוף השישי במספר (ולא האחרון) הוא כנראה זה שציפיתם לו יותר מהכל, כי הוא כולל את מי שהיה לאורך 9 עונות הגיבור שלנו, השריף הקשוח ריק גריימס. בסדרת המקור הוא קיבל סוף קצת תמוהה, ובמשך כמה שנים הובטח לנו שנקבל את כל התשובות בסרטי המשך. אבל בהוליווד כמו בהוליווד, הכל משתנה, ועכשיו גריימס חוזר להמשכון שלו ציפינו, יחד עם כמה חיזוקים משמחים – בראשם, החיזוק שידענו שיבוא, איחוד עם אהובתו הגדולה מישון.

בזו עוסקת הסדרה "המתים המהלכים: אלה שחיים", שמתרחשת חמש שנים אחרי שגריימס נעלם מהסדרה המקורית, ותחל באיחוד מרגש של ריק ומישון לסיפור אהבה אפי בעולם פוסט אפוקליפסי. אנחנו מניחים שגם הפעם יהיה מדמם במיוחד, כי בכל זאת – ככה זה בסיפור אהבה של את חפירה וחרב קטאנה – אבל אנחנו לא יכולים לחכות כבר לראות איך הוא *באמת* יסיים את סיפורו הפעם. לפחות עד הספין-אוף הבא.
"המתים המהלכים: אלה שחיים", 6 פרקים, AMC, פרק חדש מדי יום ראשון