מה רואים הלילה: המסיבה הכי גרועה בעיר חוזרת

לא העבודה הכי גרועה שיש לדמות של אדם סקוט בטלוויזיה. מתוך הטריילר של העונה השלישית של "פארטי דאון"
לא העבודה הכי גרועה שיש לדמות של אדם סקוט בטלוויזיה. מתוך הטריילר של העונה השלישית של "פארטי דאון"

ל"פארטי דאון", קומדיית קאלט על חבורה של עובדי קייטרינג, היו חיים קצרים של שתי עונות בלבד לפני כמעט 15 שנה. אז למה היא חוזרת עכשיו? כי היא כל כך טובה שכל הקאסט הלא יאומן שלה, שעשה קריירות מצוינות מאז, קפץ על ההזדמנות ברגע שהייתה כזו. זה למה

26 בפברואר 2023

אם נתקלתם בשם של "פארטי דאון" (מתישהו, לפני כעשור, קראו לה בישראל בשם "אנשי המסיבות", אבל אין מצב שאתם זוכרים אותה בתור "אנשי המסיבות" וזה גם סתם יוצר בילבול עם הסרט הקלאסי של מייקל ווינטרבוטום. אז חבל. בקיצור, היא כבר לא "אנשי המסיבות" מבחינתנו), אז כנראה שזה היה בכל מיני רשימות של "הסדרות שבוטלו מהר מדי". הקומדיה המרירה שיצר רוב תומאס ("ורוניקה מארס") ברשת Starz ב-2009, על חבורה של עובדי קייטרינג בהוליווד עם חלומות על הוליווד (בדרגות שונות של ניפוץ), שרואים את המסיבות של עשירי העיר מהצד הלא נכון של הבופה,  התהדרה קודם כל בקאסט לא יאומן – אדם סקוט ("ניתוק", "מחלקת גנים ונוף"), קן מרינו ("איסטבאונד אנד דאון"), ליזי קפלן ("ילדות רעות"), ג'יין לינץ' ("גלי"), מרטין סטאר ("פריקים וגיקים"). אפילו לג'ניפר קולידג', אשת השעה בטלוויזיה, היה תפקיד אורח נפלא באחת העונות.

בכל מקרה, הקאמבק שלה כעבור כמעט 15 שנה הוא ללא ספק אחת ההפתעות המשונות והמגניבות של השנה – בטח כשאדם סקוט בדיוק מככב באחת הדרמות הגדולות והמדוברות של התקופה, זה ממש לא מובן שהוא – וכמעט כל שאר הקאסט (חוץ מקפלן, משום מה) חוזרים לפפיון הורוד שנאלצו לשים עליהם. יותר מכל, זו עדות לכמה סדרת הקאלט הזו באמת הייתה טובה ומרגשת, לא רק עבור הצופים אלא גם עבור הקאסט, שההנאה שלהם מהיצירה שלה באמת מטפטפת מכל פריים ופריים.

אז העונה השלישית אמנם רק התחילה, אבל עצם העובדה שכמעט כל הגיבורים עדיין עובדים בשירות הקייטרינג שהיה עבורם עבודה זמנית עוד ב-2009 – זה כבר מספר את כל הסיפור על איפה הם נמצאים בחיים. אה כן, ואז בסוף הפרק הראשון הקורונה מגיעה. כאילו שעולם האירועים היה צריך עוד צרות. בקיצור, תעקבו אחרי העונה הזאת – וגם תשלימו את שתי הקודמות, כי בינינו, רוב הסיכויים הם שפספסתם אותה.