מה רואים הלילה: כשסוכן FBI עונה לטלפון, זה אף פעם לא מקבר רחל

גם סוכן, גם חתיך, וגם בלילה... היי רגע, למה אתה לא בלילה?! "סוכן הלילה". צילום: יח"צ נטפליקס
גם סוכן, גם חתיך, וגם בלילה... היי רגע, למה אתה לא בלילה?! "סוכן הלילה". צילום: יח"צ נטפליקס

הו, לא לא. כשסוכן FBI עונה לטלפון זו התחלה של הרפתקאה, וכשהטלפון הזה הוא טלפון חירום סודי שנמצא במרתף הבית הלבן - ובכן, יש לנו מותחן חדש מבית נטפליקס לכלות את זמננו בו. ולמותחן הזה יש גם יוצר מעניין במיוחד

"במרתף הבית הלבן",כך מספר לנו הטיזר טריילר, "יש טלפון חירום שאף פעם לא מצלצל. עד עכשיו". האם באמת יש במרתף הבית הלבן טלפון חירום? אין לנו מושג. לא היינו בבית הלבן, וגם אם הוא קיים, הוא בטח מלוכלך מאצבעות הצ'יטוס של דונלד טראמפ. אבל במותחן האקשן החדש של נטפליקס, "סוכן הלילה", הטלפון בהחלט קיים – וכמו בכל מותחן בו הטלפון מצלצל, זה אף פעם לא יהיה סתם טלפון לתרומות מקבר רחל.

במקרה של פיטר סות'רלנד, סוכן FBI מדרג נמוך שבסך הכל צריך לענות לטלפון, הוא גם מצלצל, ובצד השני מחכה לו מומחית לאבטחת מידע שנמצאת תחת איום, שפיטר כמו אנטגוניסט מצוי, ממהר להציל. האירוע היחיד הזה מזניק את הסוכן הזוטר לקונספירציה ענקית שמגיעה עד למשרד הסגלגל, כי תמיד במותחנים יש קונספירציה ענקית שמגיעה עד למשרד הסגלגל. למה אף קונספירציה לא מגיעה רק עד קומת הנהלת החשבונות?

בכל אופן, למרות ש"סוכן הלילה" נשמעת קצת כמו עוד מותחן-מרגל-צעיר-וחתיך מאת נטפליקס, יש לה כמה הפתעות שמרמזות שהפעם יש כאן משהו יותר מעמיק – כלומר כן, יש כאן סוכן FBI חתיך (גבריאל בסו, "סופר 8") ששומר על בחורה יפה (לוסיאן בוצ'נאן), אבל הכותב והיוצר של הסדרה (שעיבד אותה מספר מתח של מתיו קווירק) הוא שון ראיין, שאולי זכור לכם מיצירת המופת שהוביל בראשית המילניום, "המגן". אם הוא יביא רק רבע מהחיספוס של הסדרה ההיא, אנחנו ופיטר עוד נסתדר יפה מאוד. רק שיענה לטלפון.

"סוכן הלילה", עכשיו בנטפליקס