מה רואים הלילה: ידעתם שדרדוויל בריטי?! אה, והוא גם סוכן חשאי

תיכף עוד תגידו לנו שהאיש הזה שותה תה. צ'ארלי קוקס ב"הפרת אמונים". צילום: יח"צ נטפליקס
תיכף עוד תגידו לנו שהאיש הזה שותה תה. צ'ארלי קוקס ב"הפרת אמונים". צילום: יח"צ נטפליקס

צ'ארלי קוקס, שמוכר לכם הרבה יותר כבחור החתיך שמתחת למסיכה של דרדוויל, מככב במותחן ריגול קצר ואפקטיבי של נטפליקס שכולו מזימות, שקרים, בגידות ויחסים בלתי הולמים עם האויב. לפחות הפעם הוא בלי משקפי השמש, או המסיכה, ככה שאפשר להינות

לצ'ארלי קוקס נחשפנו בתפקיד הלוהט של גיבור העל העיוור דרדוויל בשנת 2015, ומאז יש לנו קראש קטן עליו. נכון, זה קראש נטפליקסי לא מחייב, אבל חייבים להודות שברגע שהוא הפציע להופעת אורח קטנה-אך-ממש-מושלמת בשי-האלק, נזכרנו עד כמה כיף לראות אותו על המסך. בקיצור, אנחנו מאז מחפצנים ומחפצנות אותו לא פחות משי-האלק עצמה. וכנראה שגם בנטפליקס נזכרו, עם או בלי קשר להופעה הלוהטת, בכמה כיף עם צ'ארלי, כי עכשיו הוא מככב במותחן ריגול חדש עם מבטא בריטי. היי, רגע – מה זאת אומרת מבטא בריטי? הוא שחקן אנגלי ואף אחד לא אמר לנו?! לעזאזל, זה רק הופך אותו ללוהט יותר.

הסצנה הלוהטת של דרדוויל ושי-האלק (צילום מסך: דיסני+)
הסצנה הלוהטת של דרדוויל ושי-האלק (צילום מסך: דיסני+)

אחרי שנרגענו, פנינו לבדוק מה היא בדיוק "הפרת אמונים". לא, לא הסעיף של ביבי, שם יש גם שוחד ומרמה, אלא הסדרה החדשה של נטפליקס, בכיכובו של קוקס הבריטי המתוק. בקצרה, מדובר בסדרה די גנרית-אך-מהנה על בה קוקס מככב כסגן סוכנות הביון MI6 (נו, זה כמו המוסד רק מנומס) שמקודם לתפקיד ראש הסוכנות כבר בתחילת הפרק הראשון, אחרי שהבוס שלו מורעל. על ידי מי הוא מורעל? טוב, אתם תגלו את זה גם במהלך הפרק הראשון, כי הסדרה הזו לא מבזבזת זמן שאין לה.

באמת, מדובר ב-5 פרקים בלבד, כשכל אחד נע באזור ה-40 דקות. בחישוב זריז, זה בערך 3 וחצי שעות בסך הכל, מהתחלה ועד הסוף. לא מספיק זמן קוקס, אבל בהחלט ערב של בינג' אקשני מבדר. בהתאם לסדרות ריגול בריטיות, יש המון טוויסטים והפתעות, וכולם רוצים לחסל את קוקסי החמוד, שצריך כמובן גם לג'נגל בין התפקיד החדש שלו לבין חובותיו למשפחה, וגם לכמה גורמים פחות סימפטיים מביתו בת ה-14. זו אולי לא מסוג הסדרות שיגרמו לכם לנסות ולפצח את החידה שלה במהלך שבועות, אבל היא תשרוף לכם כמה שעות (3 וחצי אמרנו) בכיף, והכי חשוב, עם צ'רלי קוקס הבריטי. בריטי אמרנו!

"הפרת אמונים", עכשיו בנטפליקס