מה רואים הלילה: את בית החולים השני הכי טוב בגלקסיה

יש פה רופא? "The Second Best Hospital in the Galaxy". צילום: יח"צ אמזון פריים וידאו
יש פה רופא? "The Second Best Hospital in the Galaxy". צילום: יח"צ אמזון פריים וידאו

כבר התרגלנו לדרמות בית חולים, וצחקנו מקומדיות על דרמות בית חולים, וטיפה מאסנו מסדרות על בתי חולים - אז למה לא לנסות קומדיית מד"ב מצוירת למבוגרים, שגם מתרחשת בבית חולים? אולי כי זה עשוי להרוס לנו סדרות בתי חולים לתמיד, אבל בכל זאת ננסה

28 בפברואר 2024

ז'אנר סדרות בתי החולים די התיש אותנו, אם נודה באמת. אחרי שראינו כל וריאציה של הז'אנר – דרמה, טלנובלה, קומדיה, פארודיה, מד"ב, מה שלא תהיה הדבר הזה שהאוס היתה – אנחנו כבר יכולים פחות או יותר לצפות מראש איזה חולה ימות בכל פרק. זאת אומרת, עד שפגשנו בסדרה המוזרה הזו של אמזון פריים, שמשלבת בין קומדיית בית חולים לאנימציה למבוגרים בסטייל ריק ומורטי (אין מה לעשות, זה הסטייל שרץ עכשיו) עם ז'אנר מד"ב וכמה וטון קצת לסבי. וזה מושלם.

>> מה חדש בנטפליקס: 7 סדרות (וסרט) שבטח תרצו לראות בחודש מרץ

"בית החולים השני הכי טוב בגלקסיה", הסדרה ששמונת פרקי העונה הראשונה שלה שוחררו לאמזון פריים וידאו בתחילת השבוע, עוקבת אחרי שתי רופאות-חיזריות – ד"ר סליץ' וד"ר קלאק, כמובן – המתמחות בפגיעות ומחלות מדע בדיוני. מה זה אומר? ובכן, זוכרים את החייזר הזה בסרט "הנוסע השמיני" שפורץ מהבטן והדם משפריץ לכל מקום וזה מזוויע? אז הן שם לעזור במקרה והחייזר נדקר מצלע סוררת ונדבק במחלת בני אדם דוחה כזו. אנחנו לא בדיוק הגזע הכי נקי בגלקסיה.

כיאה לז'אנר, קאסט הדיבוב עמוס בשמות של שחקנים נהדרים כמו קיקי פאלמר, נטשה ליון, קירן קלקין, מאיה רודולף ועד, והכתיבה חדה מאוד, ואף מצליחה להיות מרגשת פרקים, והאמת שאנחנו צריכים עכשיו הסחת דעת שרק בית חולים בדיוני מהחלל יכול לספק לנו. נראה אותכם צופים בטריילר בלי לצחוק, ואתם כבר תבינו לבד שזה הבינג' הכי כיף שיכול לצפות לכם עד שחייזרים ישתלטו על העולם. תגידו, חשבנו אולי לבקש מחייזרים לבוא ולהשתלט על העולם? בשלב הזה, מצב שזה יעזור.
"The Second Best Hospital in the Galaxy", אמזון פריים וידאו, עונה ראשונה, 8 פרקים