מה רואים הלילה: "24", אבל באוויר, ועם אידריס אלבה

אתה מוזמן לחטוף אותנו בכל יום. אידריס אלבה ב"חטיפה". צילום: יח"צ
אתה מוזמן לחטוף אותנו בכל יום. אידריס אלבה ב"חטיפה". צילום: יח"צ

סדרת המתח החדשה של אפל TV חגה סביב אחד מהשחקנים הגדולים של ימנו, וחתיכת פצצת כריזמה, במהלך חטיפת מטוס שמוצגת בזמן אמת, בדיוק כמו ב"24" המיתולוגית. מה שאומר שיש לנו פחות 7 שעות טיסה עם אידריס אלבה, וזה זמן יקר מפז

קשה מאוד לעמוד בקסמו של אידריס אלבה. בכל זאת, האיש הזה היה סטרינגר בל, והיה אמור להיות ג'יימס בונד השחור (ובושה לכל מי שלא גרם לזה לקרות).זו לא רק הכריזמה, הקול העמוק, הגוף המרשים, הפנים המושלמות. זה המבטא הבריטי הזה. סתם, נו – הוא באמת שחקן נהדר שמצליח לגרום גם לסצינות הקלילות/משעממות מכולן להיטען במתח בלתי פתור, וכל זה בנוכחות שקטה ועוצמתית. לכן הוא הליהוק המושלם לסדרה החדשה של אפל TV, מותחן שדורש קצת שושואיסטיות, והמון מתח בלתי פתור.

"חטיפה" (Hujack) עוסקת במטוס נוסעים שעושה את דרכו מדובאי ללונדון, ואז נוחת בשלום. נו, אנחנו במוד מטריל – המטוס בבירור נחטף, זה בשם הסדרה למען השם, ואידריס אלבה – בתפקיד סאם – נמצא עליו. סאם, איזה מזל, הוא מנהל משא ומתן מקצועי שחייב עכשיו להשתמש בכישוריו כדי להערים על החוטפים ולנחות בשלום כדי לראות את משפחתו. ברור שיש משפחה, מה חשבתם, שאדם כמו אידריס אלבה יהיה רווק?

המותחן הבריטי הזה משתמש גם בטריק טלוויזיוני שהפך למפורסם במיוחד בסדרה "24" – הוא עוקב אחרי האירועים בזמן אמת. כלומר, יש 7 שעות של טיסה בין דובאי ללונדון, ויש 7 פרקים בני שעה לסדרה. תעשו את החישוב לבד. על פי הביקורות הראשוניות, אלבה בהחלט מככב כדמות ראשית מעניינת וכריזמטית, בעוד שהמתח בסדרה אפקטיבי למדי, והסדרה חביבה ביותר, גם אם לא פורצת גבולות. קיבלנו 7 שעות אידריס על המסך, ועוד באוויר. מה עוד אפשר לבקש?

"חטיפה", שני הפרקים הראשונים זמינים עכשיו באפל TV. פרק חדש מדי יום רביעי