מה רואים הלילה: סיפורו המופרע של האיש הכי משוגע בללכת מכות

בתמונה: האחראי על החור באוזן. "מייק". צילום מתוך פוסטר הסדרה
בתמונה: האחראי על החור באוזן. "מייק". צילום מתוך פוסטר הסדרה

המתאגרף הפרובוקטיבי ביותר בהיסטוריה ניכן בהילת זוהר מסתורים שכוללת אגדות שהיו באמת על חיות אקזוטיות, אלימות מזעזעת ואינספור סיפורים על מרתוני סמים בלתי נגמרים. עכשיו סדרה חדשה של Hulu באה לעשות סדר בבלגאן, והוא לא שמח בנוגע לזה

28 באוגוסט 2022

בכל ענף ספורט יש את השמות האלה שמעבירים צמרמורת של פחד במורד עמוד השדרה של יריביו. ג'ורדן, מסי, פדרר. אבל יש רק ספורט אחד שהפחד המדובר מתורגם לפחד מוות, אבל כזה אמיתי. מייק טייסון, המתאגרף הפרוע ביותר בתולדות הספורט, בעל המכה האיימתנית שהפילה ענקים, האיש עם המבט מעורר האימה והזרועות לגבות אותו – הוא האגדה הכי מפחידה בתולדות הספורט המקצועני. וזה לא רק בשל האגרסיה המלחיצה שהפגין בזירה, אלא בעיקר בגלל הטרלול שהיה הלחם והחמאה שלו מחוץ לה. עכשיו, 17 שנים אחרי שפרש מאגרוף מקצועי (אבל לא מהתדמית הפרועה) סדרה חדשה מציגה את סיפור חייו. והוא לא ממש שמח בנוגע לזה.

"Mike" היא מיני סדרה חדשה בת 8 פרקים מבית Hulu שמגוללת את "הביוגרפיה הלא רשמית" של מייק טייסון. לכפפות המלחיצות של מייק נכנס טרוונטה רודס, שפרץ בתפקיד מהמם בסרט זוכה האוסקר "אור ירח" ועל פי הטריילר נראה שלא חסכו בהפקה גם על צילום הקרבות המרשים וגם על חייו האישיים של טייסון. זה נוצץ כמו "פאם וטומי", פרובוקטיבי כמו "מלך הנמרים" ומטורלל כמו שרק מייק טייסון יכול להיות.

עם זאת, הסדרה לא התקבלה בחיבוק על ידי האדם עצמו, כשבמהלך החודשים האחרונים טייסון פרסם את התנגדותו לפרויקט במדיה החברתית, כותב בין היתר "אל תתנו להולו להטעות אתכם. אני לא תומך בסיפור שלהם על החיים שלי. הם גנבו את סיפור חיי ולא שילמו לי". עם התנגדותו בצד, נראה שהוא לא מכחיש בשלב הזה אירועים שמוצגים בסדרה (ופורסמו לאורך השנים באינספור דרכים), כך שאפשר להינות בשקט מהרעש שטייסון עשה בגרסה דרמטית מושקעת. או סתם לראות מכות מלחיצות בעוצמתן. זה גם כיף.

"מייק", שני הפרקים הראשונים זמינים ב-Hulu והחל מה-8 לספטמבר בדיסני פלוס