מה רואים הלילה: רביב דרוקר משפד את ראש המוסד היוצא

"המקור" עם רביב דרוקר (צילום: יחסי ציבור)
"המקור" עם רביב דרוקר (צילום: יחסי ציבור)

החלק הראשון הסעיר את המדינה. החלק השני של תחקיר "המקור" על ראש המוסד היוצא ישודר הערב ויקבע האם מדובר בתחקיר צהבהב על רומן בין שני מבוגרים נשואים או בתחקיר השנה שישיק חקירה פלילית נגד יוסי כהן. צפייה חובה

בשבוע שעבר הצליח רביב דרוקר להסעיר את המדינה עם חלקו הראשון של תחקיר "המקור" על האופן שבו הפקיר לכאורה ראש המוסד לשעבר יוסי כהן את ביטחון המדינה כשניהל רומן עם אישה נשואה, חשף בפניה סודות מדינה והפך למושא מעקב של בעלה ולפוטנציאל סחיטה מעורר חלחלה. תוך כך הצליח דרוקר גם להביא לערוץ 13 רייטינג של 14.8 אחוזים בפריים טיים, מספרים שגם "הישרדות" לא עושה. הבום הרציני הזה צפוי להתעצם הערב עם שידור חלקו השני של התחקיר מיד אחרי החדשות.

"עורכת הדין שלי אמרה לי 'אני 20 שנה עו''ד ובסעיף כזה הזוי מעולם לא נתקלתי"לאחר שחלקו הראשון של תחקיר "המקור" על הרומן…

Posted by ‎המקור‎ on Monday, December 27, 2021

חלקו השני של התחקיר מניח תשתית ראייתית לכך שראש המוסד היוצא לא הסתפק בהתנהלות השערורייתית שנחשפה בחלק הראשון, אלא גם יצא לכאורה למסע נקמה שבמסגרתו שיכנע את גיסתו, זהבית כהן, בעלת בית ההשקעות "פסגות", לפטר את גיא שיקר, בן זוגה לשעבר של האישה עימה ניהל יוסי כהן את הרומן המדובר ומי שכפה עליו להפסיק אותו. עוד צפוי חלקו השני של התחקיר לעסוק בטיב היחסים בין יוסי כהן והמיליארדר האוסטרלי המעורער ג'יימס פאקר, ובשימוש שעשה לכאורה הראשון בפנטהאוז התענוגות של האחרון (בו השתמש גם יאיר נתניהו מספר פעמים לכאורה).

בעוד תשומת הלב התקשורתית נשאבה אחרי שידור החלק הראשון לסיפור הצהבהב של הרומן-בין-נשואים שבמרכז הפרשה, עשוי החלק השני להסיט בחזרה את הפוקוס אל התנהלותו חסרת האחריות של ראש המוסד לשעבר שמהווה לכאורה פגיעה בביטחון המדינה וביוקרתו של המוסד עצמו. כך או כך, יהיה מלחיץ ומסעיר ואתם צריכים לראות את זה הערב כדי שתוכלו לדבר על זה מחר.

>> המקור, רשת 13, 21:00