מה רואים הלילה: שתי הסדרות הכי טובות בטלוויזיה מגיעות לסיומן

ואולי הסיום צריך להיות שבארי יורה באחים רוי. "יורשים" ו-"בארי". צילום: פוסטרי HBO
ואולי הסיום צריך להיות שבארי יורה באחים רוי. "יורשים" ו-"בארי". צילום: פוסטרי HBO

היינו יכולים לשלוף לכם איזה סדרת נטפליקס חדשה שתשרוף לכם ערב מול המסך, אבל בואו נהיה רציניים - הערב יש רק דבר אחד לעשות. או בעצם שניים: לצפות בצמד פרקי הסיום של סדרות המופת של HBO, ולגלות אם בארי סוף סוף ירה בילדים של משפחת רוי. אוי סליחה, התערבב לנו

קוראי המדור הזה כבר יודעים שאנחנו שואפים להמליץ לכם על צפייה לילית של משהו חדש, מפתיע, מעניין, אולי טראשי לפעמים, אבל בטוח כיף. אנחנו בעיקר מנסים לעזור לכם להתמצא בסופרמרקט האינסופי שהוא עידן הסטרימינג. אבל עם כל הכבוד למלחמות נטפליקס בדיסני, יש ערבים נדירים שמזכירים לנו טלוויזיה של פעם. ב-NBC קראו לזה בעבר "טלוויזיה שחייבים לראות". ב-HBO אמרו "זה לא טלוויזיה, זה HBO". היום, עם הגעתם של צמד סדרות מופת מבית HBO לסיומן, אפשר להגיד ששתי האמירות נכונות. זה HBO שחייבים לראות.

ראשית, בואו נדבר על הטחונים שבחדר. "יורשים", האפוס השייקספירי עם קללות, מסיים עונה מופתית שהצליחה בו זמנית להמשיך את משחק השח-מט התלת מימדי עוד כמה פרקים, ומצד שני זרקה חתיכת סיבוב די בתחילת העונה, ולא הספיקה להסתחרר מאז. הריקאפ שלנו, שעקב אחרי הסדרה, כבר לא ינסה לפענח מי הולך לצאת עם כל הקופה, כי סוף סוף נקבל תשובה ישירה. מחר גם יהיה סיכום פרק אחרון. אנחנו עוד נתגעגע לחבורת החארות האלה.

אחרי שתסיימו להתפוצץ מהסוף הזה, בואו נעבור למשהו קליל יותר – הפרק האחרון בקורותיו של הרוצח הסדרתי הכי אהוב/שנוא על המסך, "בארי". סדרת המופת של ביל היידר הפכה לאפלה ככל שהתקדמה, אבל במקביל רק התפתחה קולנועית ליצירה מרשימה, מרתקת, וכן – מדי פעם עדיין מצחיקה בטירוף. הריקאפ שלנו (היי, תראו מה זה, יש לנו שניים) ראה את הצלילה של בארי לעבר אבדון, שבתקווה למצוא גאולה מושך את כולם איתו למטה. עכשיו רק נותר לראות איך זה הסתיים, ובעיקר, מי שרד אחרי הירייה האחרונה.

הפרקים האחרונים של "יורשים" ו-"בארי" זמינים ב-yes, הוט וסלקום טיוי