מה רואים הלילה: חבורת המטומטמים עושה את זה שוב, שוב

מישהו מכיר רופא טוב? "ג'קאס 4.5", צילום: יח"צ נטפליקס
מישהו מכיר רופא טוב? "ג'קאס 4.5", צילום: יח"צ נטפליקס

לא יאומן, אבל חברי חבורת ג'קאס חזרו לקאמבק אחרי עשור, ולסרט רביעי (!) בגילאי הארבעים פלוס (!!) שזכה לביקורות נהדרות (!!!). ואם במקרה פספסתם אותו בקולנוע, תוכלו לתפוס בנטפליקס את הדוקומנטרי על עשייתו. חחח עאלק דוקומנטרי, זה בעיקר חומרים שנשארו על רצפת חדר העריכה ואז רצפת חדר העריכה אמרה "איכס, תורידו את זה ממני"

גם חברי ג'קאס הטפשים ביותר – ואחרי שראינו את כל הדברים שעשו אין ספק שיש כאלה – לא היו חושבים שהחבורה תשרוד יותר מ-20 שנים. והנה, כאילו שהעתיד לא מספיק מוזר עם אבעבועות הקוף שלו, "ג'קאס לנצח", הסרט הרביעי בסדרת סרטי ג'קאס יצא לאקרנים, הפך ללהיט ואף זכה לאהבת המבקרים שהתפייטו על הדקדנס המענג שבלראות גבר מכסה את אשכיו בדבורים. אבל כנראה שזה לא מספיק.

בדומה לסרט השני והשלישי, גם החלק הרביעי בסדרת הסרטים הכי קיצונית זוכה להמשכון, "ג'קאס 4.5", שבנוי מפעלולים שלא זכו להגיע לריליס הקולנועי, צילומי מאחורי הקלעים שאשכרה מעניינים לראות (כי בניגוד לסרטי הוליווד, פה יש סיכוי שתראו שפיך של חזיר נשפך על ראש של אדם) וריאיונות פוסט-טראומטיים של אנשים שבאמת, אבל באמת ראו כמה דברים מוזרים בחייהם.

והפעם, במקום לחפש הורדת די.וי.די לא חוקית, את הסרט הזה אתם יכולים לראות בנטפליקס, שמשום מה מגדירים אותו כסרט דוקומנטרי, למרות שלא ברור לנו באיזה דוקומנטרי בועטים בכל כך הרבה אברים מוצנעים. ולמרות שמדובר בסרט שאריות, הוא לא מרגיש כמו ארוחה מחוממת. למעשה, הוא הדבר הכי רחוק מארוחה שאפשר לדמיין – כולל גבר שמן שמרחף לתוך קקטוסים, פגישת נהלי קורונה קורעת מצחוק, מספר מוגזם של בתי שימוש מתפוצצים ואת המתיחה עם הכי הרבה אברי מין של זקנים שאי פעם ראיתם.

"ג'קאס 4.5", עכשיו בנטפליקס.