מה רואים הלילה: "פה גדול" חוזרת, חרמנית ונבוכה מתמיד

"ביג מאות'", עונה 6.
"ביג מאות'", עונה 6.

"פה גדול", הסדרה שהיא חרמנית כמו ג'ינג'י מ"זבנג" אבל יש לה לב גדול כמו של נסיכת דיסני, חוזרת לעונה שישית עם גיבורים שהתבגרו, אבל אל תדאגו - לא יותר מדי. ובונוס - גם הסטנדאפ של אחד היוצרים שלה שווה בדיקה

30 באוקטובר 2022

כשהיא עלתה לעונה הרביעית שלה, כתבנו על "פה גדול" כך: "היא מעין יציר כלאיים טלוויזיוני שמצליח לחבר בין קומדיית נעורים, שיעור חינוך מיני מהאח הגדול המגניב, הומור של 'סאות' פארק' ומה שזה לא יהיה שעובר בראשו החולה של ניק קרול, כולל הקול הדבילי, ודווקא שם בנקודות החיבור נמצא הקסם שלה: העובדה שלמרות שהיא לא היתה אמורה להיות טובה, היא פשוט מצוינת". החדשות הטובות הן שגם בעונה השישית שלה, שעלתה בימים האחרונים לנטפליקס, כל זה עדיין רלוונטי. כי עם כמה שזו סדרה על התבגרות, זו עדיין סדרה מצוירת, מה שאומר שאנחנו כבר שש עונות פנימה אבל הגיבורים שלה בקושי התבגרו בשלוש שנים.

אבל אל תדאגו, אנחנו רחוקים מלהיות במצב דריכה-במקום כמו שקרה במרוצת השנים ל"איש משפחה" ו"משפחת סימפסון": ככל שהעונות מתקדמות הקול של היוצרים נהיה יותר ברור, יותר חכם ויותר מעודן מבלי לוותר על גרם אחד של וולגריות – וגם ככל שהילדים בסדרה קצת גדלים, כך גם היחס שלהם להתבגרות ולכל ההורמונים שהיא מביאה נעשה קצת יותר מורכב. עוד חידוש בעונה 6 הוא התמקדות יתרה בדמויות ההורים – אבל כאן אנחנו כבר נכנסים קצת למחוזות הספוילר, אז אנחנו שמים לעצמנו ברקס פה.

דרך אגב, אוהדי הסדרה יעשו בטוב אם יפנו לעצמם שעה בשביל לראות את מופע הסטנדאפ של אחד היוצרים/המדבבים שלה, ניק קרול, "Little Big Boy", שעלה גם הוא לנטפליקס בימים האחרונים ועשוי מכל אותם חומרים: הרבה דיבורים על ילדות, התבגרות, חרמנות, וקקי במכנסיים. ספיישל יפה, קולח ואפילו קצת מרגש לקראת הסוף – לא חובה לכולם, אבל אם "פה גדול" היא ממש כוס התה שלכם, אז אתם תהנו גם מזה, בוודאות.

"פה גדול", עונה 6 עכשיו בנטפליקס; "Nick Kroll – Little Big Boy", עכשיו בנטפליקס גם כן