מה רואים הלילה: הסדרה הבריטית המלחיצה של השנה נחתה ב-yes

נכנסות מתחת לעור. "קרוב מדי" (צילום: יחסי ציבור)
נכנסות מתחת לעור. "קרוב מדי" (צילום: יחסי ציבור)

הדרמה הבריטית המשובחת "קרוב מדי" מגיעה הערב ל-yes VOD, ובמרכזה סיפורה של אמא שנהגה עם המכונית שלה אל תוך נהר כשילדיה במושב האחורי. פסיכיאטרית פלילית (אמילי ווטסון המעולה) צריכה לקבוע האם היא שפויה, ומכאן הכל נעשה מסטריס ומקריפ כמו שרק הבריטים יודעים

כולם אוהבים מותחנים פסיכולוגיים עם טאץ' של דרמה איכותית, והבריטים יותר מכולם. המיני-סדרה המדוברת "קרוב מדי" ("Too Close") מגיעה סופסוף לארץ, קצת יותר מחצי שנה אחרי שעלתה לאוויר ב-ITV הבריטי, והיא תתמקם החל מהערב ב-yes VOD והחל מעוד שבועיים גם ב-yes Drama. הסדרה מבוססת על הספר המצליח של נטלי דניאלס, ומככבת בו אמילי ווטסון האדירה ("צ'רנוביל") ויכול להיות שזה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לתת לה צ'אנס.

ובכל זאת: העלילה של "קרוב מדי" עוסקת בפסיכיאטרית פלילית (ווטסון) שצריכה להכריע ולהעריך האם אמא שהסיעה את המכונית עם ילדיה לתוך נהר אכן ניסתה לרצוח אותם בשפיות מלאה או שמא היא מאושפזת במוסד פסיכיאטרי בצדק ואכן סובלת מאמנזיה שבגללה היא אינה זוכרת דבר מהמקרה. את האם מגלמת דניס גוך הנהדרת, שמכונה על ידי התקשורת בסיפור "יאמי מאמי מונסטר", ובין השתיים מתפתח משחק פסיכולוגי קשוח של רודפת ונרדפת.

אמילי ווטסון ודניס גוך ב"קרוב מדי" (צילום: יחסי ציבור)
אמילי ווטסון ודניס גוך ב"קרוב מדי" (צילום: יחסי ציבור)

את התסריט כתבה קלרה סאלמאן והוא בוים בידי במאית הטלוויזיה המנוסה סוזאן טאלי, והיצירה הכל-נשית הזאת מייצרת דרמה אדירה בין שתי הנשים שמנסות לחדור זו מתחת לעורה של זו ולערער האחתץ את רעותה ובעיקר את הצופים. כשאנחנו אומרים "מיני-סדרה" אנחנו מתכוונים לכך שיש רק שלושה פרקים, כך שמדובר בבינג' אינטנסיבי ומרוכז שמכיל את כל הרגשות ויעקור לכם את הלב מהמקום. תתחילו לבכות.

>> "קרוב מדי", yes VOD, החל מה-30.12