ערב בלי חדשות: אקשן מאצ'ואיסטי בלתי מתנצל וכוכב בהתהוות

גיבורי האקשן של היום הם כבר לא גיבורי האקשן של פעם, אבל באמזון פריים פתרו את הבעיה הזו עם בחור מנופח בגובה 1.90, שנכנס לנעליו הבועטות של הגיבור הגדול ביותר - טוב, גם היחיד - בקטלוג של לי צ'יילד. אל תגידו שכל אווירת המלחמה הז לא עוושה לכם חשק למכות בסגנון האייטיז

תם עידן גיבורי האקשן. כלומר, ברור שעדיין יש גיבורי אקשן, וכל עוד יש ליאם ניסן ימשיכו ליצור סרטי פעולה, אבל הימים בהם כל גבר עם שרירים יכל לשאת על גבו הרחב פרנצ'ייז רק מעצם היותו גדול די נגמרו. היום גיבורי האקשן צריכים להיות צבעוניים, מאתגרים, מתוחכמים או סתם מספיק מפורסמים כדי להיות טום קרוז. אבל בעולם הטלוויזיה דווקא מתחילה סוג של חזרה לשורשים בכל הנוגע לשרירנים, ו-"ריצ'ר" של אמזון פריים הכתה שורשים עמוקים מאוד עם גיבור קלאסי בגוף חדש.

"ריצ'ר" מבססת על סדרת ספרים מאת כותב הספרות הבלשית המצליח לי צ'יילד, שבנה את עולמו של ג'ק ריצ'ר לאורך כל הקריירה הספרותית שלו, וכבר ראה את הגיבור שלו מולם על המסך על ידי טום קרוז. בעיבוד למסך הקטן שעלה לראשונה בשנה שעברה, הוא כבר ראה את הגיבור שלו מגולם על ידי תפלץ אמיתי, 1.90 של שרירים אמריקאים בשם אלן ריצ'סון, שהפך את ריצ'ר לדמות איימתנית בהרבה מזו של קרוז, והרבה יותר קרוב לבאדאס-הכל-אמריקני שהוא בספרים.

העונה השניה של ריצ'ר מבוססת על הספר ה-11 בסדרה, "צרות ומזל רע". לא שזה כזה משנה, כי ג'ק ריצ'ר תמיד מוכן, תמיד חד, תמיד חכם ותמיד נלחם באויבים ממש רעים ומסיים בוואן-ליינר דבילי, כמו בקלאסיקות. העונה נפתחת שנתיים אחרי העונה הראשונה, אז ריצ'ר חזר לחיי הנוודות – ובדיוק כמו בעונה הקודמת, אירוע כמעט רנדומלי שואב אותו בחזרה לעולמות הריגול, השנינויות וכמובן, המכות. הו, כל כך הרבה מכות. התגעגענו לסתמיות הזו.
"ריצ'ר", עונה 2, עכשיו בפריים וידאו