מודראט, הטריו של הצמד מודסלקטור והיוצר אפראט, מגיעים לתל אביב

הטריו הברלינאי מודראט, אחד השמות החמים בעולם שזכה לחמם את רדיוהד ולהופיע על במות הפסטיבלים הלוהטים בעולם, מגיע לביקור ראשון בארץ

מודראט. צילום: פלביאן פריאוריו
מודראט. צילום: פלביאן פריאוריו
24 באוגוסט 2016

הטריו מודראט שמורכב ממודסלקטור (גרנוט ברונסרט וסבסטיאן סזארי) ואפאראט (שם הבמה של סשה רינג) יגיע להאנגר 11 ב־10 בנובמבר. גם אפאראט וגם מודסלקטור כבר ביקרו בישראל, אך יהיה זה הביקור הראשון שלהם כטריו המצליח מודראט. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 210 ש״ח ובהמשך ינועו בין 240־270 ש"ח. על ההפקה אחראיות Barzilay crew בשיתוף 3a.

מודסלקטור ואפאראט נפגשו על רקע סצנת המוזיקה האלקטרונית בברלין בתחילת שנות ה2000. ב־2009 יצא אלבומם הראשון שהסב את תשומת הלב אליהם כהרכב יצירתי מסקרן. ב-2013 יצא אלבומם השני, שהמשיך לחפש שפה משותפת בין שני הקצוות של הגורמים הפעילים בטריו- סול אלקטרוני (אפאראט) וטכנו חתרני ו-IDM (מודסלקטור) וכולל גם את אחד הלהיטים הכי גדולים שלהם – "Bad Kingdom", שגם DJ Koze עשה לו רימיקס שהפך לפופולארי מאוד בסטים שלו.

באפריל השנה מודראט הוציאו את האלבום – "III", בו שיתוף הפעולה הגיע לשיאו בגיבוש שפה אחידה עם אלבום שהינו יצירה שלמה אחת. "III" בנוי משירים שנותנים ביטוי מלא לקול העדין אך עוצמתי של רינג וגם למחוזות המוזיקה האקספרמיאנטלית של מודסלקטור שנעים מפופ, טכנו, אלקטרו, ברייקביט ועוד.

האלבום זכה לשבחים וביקורות מעולות והוגדר כאחד מאלבומי הפופ הטובים של 2016, אלבום שמכתיב סגנון חדש: פופ-סול אלקטרוני מתוחכם ועשיר, שמתכתב עם רדיוהד (מודראט שיתפו בעצמם פעולה עם ת'ום יורק והיו מופע החימום של רדיוהד), XX וקאריבו והסינגל "Running" זכה כבר לרימיקסים של ההרכבים האלקטרוניים Tale Of Us ו-Ame.