מולה שוק: חנות עיצוב בכל טווח המחירים

Mula, חנות עיצוב קטנה בפאתי שוק הכרמל, מציעה פריטים מיובאים מקובה וממקסיקו

מולה. צילום: בן קלמר
מולה. צילום: בן קלמר
8 ביוני 2015

בתקופה האחרונה העסיקו את מעצבת הפנים מאי מורגנשטרן (30) כמה עניינים בוערים: טיפוח כרס של היריון מתקדם, שיפוץ חלל קטנטן בפאתי שוק הכרמל בואכה כרם התימנים ומציאת שם הולם לחנות העיצוב הקטנה שפתחה בו.

"התלבטתי בין כמה שמות. אחד מהם היה Mula, שם החיבה שלי כבר המון שנים", היא מספרת. "כשגיליתי שזה גם סלנג בשפות לטיניות לערמות של כסף, תמה ההתלבטות".

אחרי כמה שנים שבהן עבדה כמשביחת נכסים בלוס אנג'לס, חזרה מורגנשטרן לארץ, השתתפה בקורסים לעיצוב פנים בסטודיו 6B ועבדה (ועדיין עובדת) כמעצבת פנים עצמאית. עתה פתחה את Mula, חנות שבה תוכל לרכז ולהציג במקום אחד את כל הפריטים שהיא אוהבת: רהיטים קטנים, אביזרי עיצוב, מוצרי טקסטיל, כלי בית וחפצים דקורטיביים שונים.

את רוב הפריטים היא מייבאת ממקסיקו, מקובה ומלוס אנג'לס, ובצדם יש פריטים שנתפרים או נצבעים בעבודת יד מקומית ומדוקדקת, למשל כריות ובולי עץ. הקו הסגנוני מבוסס על פרינטים וצבעים חזקים, כך שמדובר במקום טוב למצוא בו את הפריט שיזריק קצת צבע לחדר.

מחירי הפריטים בחנות – בייחוד הפריטים הנעשים בעבודת יד – אינם נמוכים, ודאי בהשוואה להיצע ברשתות הגדולות או בקניות אונליין – אבל למורגנשטרן יש הסבר: "רציתי ליצור אווירה של חנות ממתקים בוטיקית. הניסיון לימד אותי שרוב האנשים אוהבים לגעת, למשש ולבדוק מקרוב, ומוכנים להשקיע בחפצים ייחודיים שילוו אותם במשך שנים. לכן תנופת הקניות באינטרנט לא מהווה איום מבחינתי, יש מקום לכולם".

עם זאת, כדי ש"כל אחד יוכל לצאת עם משהו", היא מקפידה להחזיק בחנות פריטים קטנים במחירים נמוכים כמו קופסאות, תמונות קטנות, מנורות ווילונות אמבטיה מבד, וגם פריטים גדולים יותר כגון כריות ושרפרפים במחירים שלא יפילו אתכם מהרגליים.

טווח מחירים: 30־4,500 ש"ח

Mula יום טוב 31, כל יום 10:00־16:00, 5735950־052