זה הזמן להתקרר: הטרנדים הגדולים והטעימים של קיץ 2023

שימו את הרגליים במים ואת האוכל בפה, לא להפך. קיץ (צילום: שאטרסטוק)
שימו את הרגליים במים ואת האוכל בפה, לא להפך. קיץ (צילום: שאטרסטוק)

נדמה לכם שהתגעגעתם, אבל תנו לנו לבשר לכם: ממש לא. הולך להיות חם ודביק, בהתחייבות. אבל אנחנו כאן כדי להקל, ולצייד אתכם במוצרי צריכה בסייסים שיסייעו לכם להתמודד איתו קצת יותר בקלות. רגע, מה זאת אומרת קולד ברו בקפסולה זה לא בסיסי?

24 במאי 2023

פופ-אייס אלכוהולי

כן כן מה ששמעתם, פופ-אייס (או שלוק, תלוי מאיפה באתם) – קפוא, עם אלכוהול. מדובר בארבעה סוגים של קוקטייל קפוא (פינה קולדה, ג׳ין טוניק, מאי תאי ופלומה) שמכילים חמישה אחוז אלכוהול, קפואים וצוננים. התצורה הנוחה של תאפשר לכם לצאת עם אחד כזה מהבית, להגניב אחד למקפיא בעבודה ולקוות שלא יגנבו. אפשר גם סתם ללקק באמצע הבית ולקוות שזה ירענן אתכם.
להשיג: בשר המשקאות, 123 אלכוהול וברשתות אלכוהול נוספות

כן, יש בזה אלכוהול. צילום: וולט
כן, יש בזה אלכוהול. צילום: וולט

תמרה בפיינט

לכבוד הקיץ משיקים בתמרה פיינטים של גלידה, שמתאפיינת בערך קלורי נמוך יחסית (אנחנו לא מהאנשים האלה אבל נו טוב), פירותיות יתרה שהופכת את הגלידה למרעננת במיוחד וטעמים מקוריים וערבים לחיך. תוכלו למצוא ביניהם שוקולד-מיסו היסטרי, יוגורט ודובדבני אמרנה משגע, אייס קפה בננה, חלבה עם שומשום, ל׳צי, אננס וג׳ינגר ונוספות. שלא לדבר על הארטיקים שלהם, שמצננים את גופנו לא מעט שנים, כל פעם מחדש.
להשיג: בסניפי תמרה וגם ב-am:pm

 

View this post on Instagram

 

A post shared by תמרה (@tamara.telaviv)

 מים בקרטון

אנחנו לא יודעים אם אתם מהאנשים האל (וגם לא יודעים לגמרי מה אנחנו חושבים על האנשים האלה) אבל טרנד המים בקרטון מצטלם טוב וגם ידידותי לסביבה. מדובר במי מעין (ולא פחות) באריזת קרטון מתכלה או ניתנת לשימוש חוזר. אריזת הקרטון מתכתית מבפנים, מה ששומר על טמפרטורת מים קרירה, והבקבוק – מעורר סקרנות וקצת שופוני. מה קרה?
איפה למצוא: בסופרים וברשתות השיווק

שופוני. מים בקרטון. צילום: שאטרסטוק
שופוני. מים בקרטון. צילום: שאטרסטוק

ראמן קר

היופי בראמן זה שהוא ארוחה שלמה ומזינה במרק אחד. החיסרון בראמן זה שהוא מרק, ומרק זה חם, אבל היי, מי אמר? מי החליט שמרק חייב להיות חם? יובל בן נריה משיק בימים אלה ראמן קר, או בעגה המקצועית – טן טן ראמן. ראמן קר עם טחינה, סויה דאשי, אטריות טריות, מלפפון, חומץ אורז, ליים ופרגית קצוצה. המרענן הרשמי של הקיץ.
58 ש״ח, להשיג: במיאזקי שרונה מרקט או בוולט

נשבעים שזה קר. טן טן ראמן. צילום: גל קולוג
נשבעים שזה קר. טן טן ראמן. צילום: גל קולוג

חליטת קולד ברו בקפסולה

טרנד הקולד ברו כבר הכה גלים וצבר עדת מעריצים מושבעת, אז מה אם נגיד לכם שעכשיו אפשר להכין כזה גם במכונת הקפה הביתית? נספרסו דאגו לנו לקפסולת קולד ברו, כזו שמייצרת את אפקט החליטה האיטי ומתמשך – דווקא בלחיצת כפתור אחת. מומלץ כמובן להוסיף קרח. והטעם? נעים, קליל, עדין ולא חוטא בחמיצות או בטעם לוואי.
להשיג: בחנויות נספרסו

גם בבית. חליטת קולד ברו של נספרסו. צילום: יח"צ
גם בבית. חליטת קולד ברו של נספרסו. צילום: יח"צ

גלידת גומיגם

כולנו זוכרים את הרגע הזה בילדות שבו קנינו שלגון גומיגם איקוני וספרנו שתי סוכריות גומי שמתחבאות בפנים. במקרה הטוב.זו תמיד היתה אכזבה גדולה. אבל, תנו לנו לשמח אתכם ולכפר על טראומות הילדות: גלידריית סופטי משיקה גלידת סופט סרב וניל משמנת איכותית, עם מלאאאא סוכריות גומי מכל המינים. לספור בטוח לא תצטרכו. ואפשר להוסיף גם סוכריות קופצות.
39 ש״ח. להשיג: בסופטי, יהודה מכבי 53 או בוולט

יש כאן 28 אבל מי סופר. סופטי. צילום: גל קולוג
יש כאן 28 אבל מי סופר. סופטי. צילום: גל קולוג

מנוי לקאנטרי

עוד אין לכם מנוי לקאנטרי? אל תהיו לוזרס. זה הזמן לעשות מנוי זול ונוח, שיאפשר לכם להשתמש בבריכה כמעט בכל שעות היום. אפשר לשחות, אבל גם אפשר ורצוי להשתכשך או סתם לשהות במי הכלור הקרירים עד שתתקררו קצת. חוץ מזה יש מקלחת בפנים לאחר כך, אז אין תירוצים.
להשיג: ברחבי העיר, פרטים באתר העירייה 

הכי חדש ברשימה. קאנטרי העלייה (צילום: אילן ספירא)
הכי חדש ברשימה. קאנטרי העלייה (צילום: אילן ספירא)