מורה נבוכים לסלבס זניחים

מי האנשים האלה לעזאזל ומאיפה אתם אמורים להכיר אותם?

בין אם אתם מתקשים להשתלב בשיחות מספרה או מעוניינים ללמוד את שפת מדורי הרכילות לצרכי העשרה פרטית, אלה שמות הסלבס שיעזרו לכם לנווט את הדרך נכון

טיילור ובן זיני (מתוך: יוטיוב)
טיילור ובן זיני (מתוך: יוטיוב)
9 בספטמבר 2019

החל מפליטות האח הגדול ועד פליטי חתונה ממבט ראשון: כל מפורסמי השעה הכי חמים שלא הייתם מתוודעים אליהם כנראה בשום צורה ללא מדורי הרכילות, וסביר להניח שלא יעניינו אתכם בעוד חודשיים. אם נמאס לכם לראות גיא פינס ולשאול כל דקה: "מה? מי?" זה המדריך בשבילכם. 

אחווה סטיבון – פליטת עונתה הראשונה של "חתונה ממבט ראשון", ששבה לכותרות עם זיווגה עם פליט ריאליטי שידוכין אחר – יונתן רונן, אקס "כמה רחוק". מאז מצאו זה את זו סטיבון ורונן דאגו לספק לצלמי הפפראצי פרנסה עקבית, כאשר החליטו כעבור חצי שנה להיפרד, חזרו, התחתנו, נכנסו להריון ראשון וכל זה בתוך קצת יותר משנה. כיום תמצאו את אחווה מתועדת בבחירה מרתקת של מוצרים לתינוקות.

אחווה סטיבון וטל כוכבא. (מתוך: חתונה ממבט ראשון)
אחווה סטיבון וטל כוכבא. (מתוך: חתונה ממבט ראשון)

טל כוכבא – "בן זוגה" לשעבר של אחווה סטיבון מימי "חתונה ממבט ראשון". כמו רוב הזוגות בתכנית, גם הם נפרדו ימים ספורים לאחר סיומה, כנראה מחוסר התאמה או עניין. זה לא מונע ממדורי רכילות לקושש אצלו רמז לקנאה על זוגיותה החדשה.

עוזי אזולאי – בן זוגה של מאיה בוסקילה. גם הזוג הזה בדומה לסטיבון ורונן עבר את המסלול האינטנסיבי המצופה מצמד מתוקשר שפרסומו נתלה על עצם הזיווג בלבד. כך, בשנה האחרונה הספיקו השניים להכיר, להישבע זה לזו בהצעת נישואים פומבית, להיפרד ולחזור. אמש השניים סוף סוף התחתנו, שבוע לאחר שהזמרת חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי עברה הפלה. 

View this post on Instagram

קראתי אמש משהו שממש קומם אותי. כמובן שהחלטתי לכתוב… כי אני אדם שמנסה לעשות טוב לאנשים מבולבלים… בעצם כולנו אנשים מבולבלים לפרקים. קראתי אתמול שמישהו כתב שאהבה צריכה, או חייבת להיות קלה ואז היא נכונה, מדוייקת ובלה בלה בלה…. הבנות שנשארו פעורות פה, עצובות, מבולבלות, הבנים שנשארו מלאי שאלות וחרטות פתאום… זה פוסט בשבילכם !!!! אין אהבה אחת, יש מליון סוגי אהבות והתחלות של קשר. אין כשלון מפואר בגלל קושי או דרך יותר ארוכה. אין כלום!!!! אין חוקים!!! יש אהבה שבאה קלה אחרי דייט אחד… וסחטיין.. אני מפרגנת!!! אבל יש אהבות שבאות אחרי חברות של שנים, יש אהבה שמגיעה אחרי קשיים ואז מבינים שלא בא לכם לוותר. יש אהבה שמגיעה אחרי קושי של הבנה אחד את השניה, כי מה לעשות, לא נולדנו מאותו אבא ואמא, לא גדלנו באותה מנטליות ואני אפתיע אתכם, גם לא גרנו באותה עיר, עם אותם חברים וחברה שמשפיעה עלינו מילדות!!!!! בנות, אל תרגישו שאתן קלות, או קשות, או מוותרות בקלות, או יודעות משהו על להחזיק קשר ארוך ומאושר! אושר, זה דבר רגעי , עם המון ירידות ועליות!!! אם יש חברות, ופשרות וויתורים, אז אולי זאת אהבה אמיתית! למרות קשיים בהתחלה באמצע או בסוף! שאף אחד לא ישפוט אתכם, רק אתם ואלוקים יכולים לעשות זאת! יש אהבות בכל הצבעים בכל המינים ושום דבר לא דומה אחד לשני!!!!!! אם זה נשאר ומצליח זה קורה! ואם לא אז לא! ואם התחרטת, אז זה בסדר. יש עבר בחייך , יש פחדים, יש שנים שהיית לבד והתרגלת ללבד! הכל טוב!!!!!! טוב בלבלתי את המוח יותר מידי. רק רציתי לומר ששום דבר לא מושלם, אבל אם יש תשוקה ויש אהבה וכבוד ואת לא מוכה מילולית או פיזית, אז הכל יכול לקרות. תחיי את חייך בלי סופרלטיבים מהאינסטגרם או מפוסטים מאושרים ומחייכים ובטח שלא מתמונות מאושרות מלאות פוטושופ… כי כן… אפשר גם לתקן חיוך!!!!#אהבה #אין #רק #דרך #אחת #ויחידה #לשם

A post shared by maya_buskila (@maya_buskila) on

 

בר זומר – דוגמנית בת 26. הצטרפה לגל חתונות הסלבס, כאשר נישאה לבן זוגה אביב כהן באירוע נוצץ שבמהלכו החליפה 3 שמלות ביעילות לוגיסטית ראויה להערכה. מדורי הרכילות מגדירים אותה כיום כאיט גירל של השעה ואת אביב כהן כ… ובכן, בן הזוג של בר זומר. ימים ספורים לפני החתונה, בראיון לאופירה וברקו, העידו זומר וכהן כי הם מרבים לריב. שנאמר, בהצלחה.

 

עמרי בר נתן – פליט "האח הגדול" והאקס של עדן פינס וקסניה טרנטול עניין לאחרונה מספר אנשים שכן עזב את הארץ לטובת קריירת נדל"ן מעבר לים. לא ברור אם ניתן לייצר הרבה בתים מהמידע הזה, אבל אייטמים נראה שכן.

 

מגי טביבי – עוד פליטת "האח הגדול", ומקבלת כותרות עכשיו כי היא כועסת על האקס שלה, ישראל אוגלבו, שרמז כי מערכת היחסים איתה הייתה מעפנה. בתגובה פרסמה טביב בחשבון האינסטגרם שלה פוסט זועם. "ישראל אוגלבו היקר", פתחה, "הפוסט הזה מוקדש לך (בטוחה שהוא יגיע אלייך כמו גל בים). שנה שאני מניחה יד על הפה ומפאת הכבוד אלייך כבן אדם לא פותחת את מה שהיה. הרי בינינו, רק שנינו בקיאים בדברים שנאמרו 'בחיים האמיתיים' ובהתנהגות הבזויה שלך בהתאם. תהיה רגוע. לא אלכלך עליך כי מסתבר שאתה עושה את זה מספיק בזכות עצמך. רק אשגר מכאן מסר אחד ברור. את השם שלי תשאיר מחוץ למגרש שלך, למרות שכמו שאני רואה – הוא משחק לך חזק על הלשון". 

 

ישראל אוגלבו – זוכה "האח הגדול" וכאמור גם האקס של מגי טביב, שעלה לאחרונה לכותרות כי היא כועסת עליו. כאן זה הזמן לציין שמלבד לרמוז על מעפנותה של מערכת היחסים עם טביבי, אוגלבו השווה אותה לזו שהייתה "החיים האמיתיים" מבחינתו,יוצאת "גולסטאר" והאקסית הטרייה קארין סנדל.

View this post on Instagram

Miss these days????

A post shared by Israel Ogalbo- ישראל אוגלבו (@lsrael_ogalbo) on

 

טיילור מלכוב – דוגמנית, זמרת, שחקנית, כוכבת רשת, אינסטגרמרית ויוטיוברית בת 17. בת הזוג של בן זיני, הנוהג לכנות אותה "אשתי". יחד הם טסים לחופשות חלומיות בתאילנד, משחקים, מדגמנים, שרים ומעל הכל – מופיעים בקניונים. אחרי שנה נראה שהזוגיות שלהם רק ממשיכה לפרוח וללבלב, או כמו שאומרת מלכוב בלהיטם המשותף "סטאנשוויה", "אם אתה בן זיני אז אני אהיה בת זינה".

בן זיני – יוצא האח הגדול שחרף אישיותו המאתגרת, ממנה אפשר לטעום בצפייה בקמפיין "לישלונצלי", הגיע למקום השלישי. נאה מבחוץ, מבפנים מזכיר את מיסטר פינאט באטר מ"בוגק הורסמן", על קוק.