פאניקה באמפי שוני: מוריסי חוזר לישראל

אחרי שכבר הופיע בישראל שלוש פעמים מול קהל מעריצים מושבע וקיבל את מפתח העיר, מוריסי יגיע לארץ עם אלבום חדש לשתי הופעות בחודש מאי הקרוב

הפה הגדול מכה ברביעית. מוריסי חוזר לישראל (צילום: שאטרסטוק)
הפה הגדול מכה ברביעית. מוריסי חוזר לישראל (צילום: שאטרסטוק)

שנתיים אחרי הופעתו הקודמת בישראל, הזמר מוריסי חוזר לשתי הופעות שיתקיימו בחודש מאי הקרוב, האחת בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב (11.5) והשנייה באמפי שוני (9.5).

מוריסי נחשב לאחד המוזיקאים הבריטים האהובים בארץ, מגמה שהתחילה עוד בשנות השמונים כשהיה סולן להקת הסמיתס והתגברה בשנים האחרונות יחד עם הצהרותיו הפרו-ישראליות הנחרצות, כולל שני שירים באלבומו האחרון שנשאו את הכותרת "Tel Aviv" ו-"Israel" שהיו יכולים לשמש גם את נתניהו בקמפיין הבחירות האחרון. אנחנו פחות התחברנו.

בעוד שבועיים צפוי לצאת אלבומו החדש של מוריסי, "I Am Not A Dog On A Chain", שהסינגל הראשון מתוכו (עם זמרת הנשמה תלמה יוסטון) כבר חורך את ספוטיפיי ומתאפיין בסאונד אייטיזי מדויק ורענן שמוצא אותו בכושר שיא, אחרי שנים לא מעטות בהן הפה הגדול שלו עשה הרבה יותר רעש מהמוזיקה שלו.

מוריסי, המחזיק במפתח העיר תל אביב אותו קיבל בביקורו הקודם כהוקרה על יחסיו החמים עם הקהל המקומי, היה ידוע לאורך השנים כ"אנטי-כוכב", אך הכריזמה הבימתית שלו בהופעות היא לחלוטין החומרים מהם עשוי רוקסטאר. אם להסתמך על סיבוב ההופעות הנוכחי שלו באירופה (רביעי הבא בפאריז, אם אתם בסביבה), הרי שהמופע הפעם צפוי להיות אינטימי במיוחד.

יחד עם הופעותיהם של ניק קייב והפיקסיז בחודשים הקרובים, אפשר לומר שחובבי האלטרנטיב האייטיזי צפויים לקיץ לוהט. רק 1500 כרטיסים יועמדו למכירה להופעה באמפי שוני ו-5000 נוספים להופעה בתל אביב. פאניקה ברחובות בנימינה? לא נכחיש.

>> כרטיסים להופעות (כולל כרטיסים משולבים להופעות הפיקסיז וניק קייב) תוכלו לרכוש כאן