מותג אופנה רותח מדנמרק ועוד ארבעה דברים שעשו לנו את זה השבוע

משיתוף פעולה מקומי שחושף קצת עור, דרך מותג אופנה סקנדינבי זוהר עד כלי בית שמדברים בשפה שאנחנו אוהבים. חמישה דברים שעשו לנו את זה השבוע

27 בדצמבר 2015

הזוהר הצפוני

גם בימים כתיקונם שאינם סילבסטר המדור מגלה משיכה עזה לפריטי לבוש מטאליים. עם זאת, לא פעם אנחנו נתקלים במכשול: היכן עובר הגבול בין הפאתט לרוקנ'רול? המותג הדני Stine Goya, שנחת לאחרונה בבוטיק Mote בירמיהו, עסק ככל הנראה בסוגיה זו, כי הנה הוא משיק קולקציית קפסולה קטנטנה וזוהרת בדיוק במידה הנכונה. ארבעה דגמים קז'ואליים באופיים זכו למשיכות צבע זהובות של מוטיבים שבטיים, כגון נוצות וקני סוכר שעברו הפשטה. התוצאה נוצצת ואינה מתאמצת, ובעיקר מלמדת שזוהר ותחכום אינם סותרים אחד את השני.

Stine Goya,י420־1,490 ש"ח, להשיג בבוטיק Mote, ירמיהו 26

Stine Goya
Stine Goya

שוברת את הכלים

אחרי שמיתגה עצמה כאושיית סטייל מקועקעת, החליטה שירן קדר־מילר (שירנקה) לעשות הסבה מקצועית אל עולם העיצוב. זה התחיל ברומן חד פעמי עם רשת קסטיאל, שהניב קולקציית כלי בית מוצלחת וקיבל גושפנקה רשמית בחודש שעבר עם חנוכת חנות מקוונת של פריטי עיצוב לבית. בתפריט: צלחות פורצלן, כוסות זכוכית, ספלים, נרות ופוסטרים, שאליהם אמורים להצטרף בעתיד מצעים ובגדי פנאי לרביצות מסוגננות מול הטלוויזיה. את כולם מלווים כיתובים חינניים נוסח "I love you because we hate the same things". פלא שהתאהבנו?

30־150 ש"ח, להשיג באתר

צלחת של שרינקה
צלחת של שרינקה

 

חושפות עור

זה שנה שאלינור אבני, ממותג התכשיטים נוריתמי, והאחיות עינב והדס צוקר מחפשות את התזמון המושלם להשקת שיתוף הפעולה ביניהן, והנה הוא כאן. בסוף השבוע הקרוב יציגו האחיות ג'ינס חדש ומבטיח, ולצדו קולקציית אביזרים לשני המינים הכוללת דגמי צמידים וחגורות עשויים עור. השוס: חגורת חצי שנועדה לחבק רק מותן אחת מתוך שתיים. את כל אלה תוכלו למצוא בסוף שבוע הקרוב במכירה ביתית ברמת השרון, ולאחר מכן און ליין אם לא בא לכם להחתים דרכון.

350־600 ש"ח, לפרטים נוספים

נוריתמי. צילום: תום מרשק
נוריתמי. צילום: תום מרשק

מריח נכון

כשהוא מצויד בפרזנטורית דרי המינגווי, שהיא נערה נכונה ומיוחסת (הנינה של ארנסט), ובהבטחות לחיים בניחוח תמצית ורדים לבנים – נראה כי הניחוח החדש מבית קלואה פשוט לא יכול לטעות. בית האופנה הצרפתי, שלפי גוגל מתהדר בסדרת הבשמים הנמכרת ביותר בעולם, משיק לדבריו "פרק חדש בספרי ההיסטוריה". מדובר בעוד פרשנות קלילה, נעימה ובלתי מתאמצת לאיך נערות נכונות אמורות להדיף. בתור מי שמתיימרות להיות כאלה, אפשר לומר שהשתכנענו.

קלואה או דה טואלט, 496־599 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

בושם של קלואה
בושם של קלואה

ואחד לשנה הבאה

בוטיק ורנר חוגג שש שנים להיווסדו, לא עניין של מה בכך במונחים של סצנת האופנה המקומית קשת היום. לרגל החגיגות התבקשו מעצבים מקומיים שעבדו בעבר בבוטיק לייצר פריט חד פעמי במחווה לשנים שעברו בין הדלפק לקולבים. אחד מבוגרי הבוטיק הוא עידן לרוס, שבחר לתת ביטוי לסגנון הנשפך והנוזלי המזוהה עמו, תוך התחשבות בסגנון החד והמינימליסטי של ורנר. התוצאה: אוברול שחור 100 אחוז משי (במידות 36 ו־38), בארשת גלאם־רוק מחויטת, במהדורה מוגבלת של שש יחידות בלבד. שיהיה במזל.

1,500 ש"ח, להשיג בבוטיק ורנר, טיומקין 2, ובאתר

עידן לרוס לבוטיק ורנר. צילום: קית גלסמן
עידן לרוס לבוטיק ורנר. צילום: קית גלסמן