דיווח: שלום חנוך, אביב גפן, ברי סחרוף ועוד יופיעו במחאת המוזיקה

עצרת המחאה למען עובדי תעשיית הבמה (חמישי, 19:30, צ'רלס קלור) עומדת להפוך כנראה לערב הלוהט של השנה עם ההופעות החיות הראשונות בעיר מזה חודשיים. רוצו לתפוס מקום על הדשא

חי ובועט. שלום חנוך בהופעה (צילום: תילי שרון ליבנה)
חי ובועט. שלום חנוך בהופעה (צילום: תילי שרון ליבנה)
20 במאי 2020

עצרת המחאה של תעשיית המוזיקה בחמישי הקרוב בערב צפויה להפוך לאחד מהאירועים הגדולים של העת הזאת: במהלך העצרת יעלו על הבמה ויופיעו שלום חנוך, אביב גפן, ברי סחרוף, ריטה, ישי לוי ואולי גם מוזיקאים בולטים נוספים, מה שיהפוך את העצרת לאירוע הראשון בעיר שבו מתקיימת הופעה חיה מול קהל מאז אמצע חודש מרץ ולאחר חודשיים של יובש מעיק בתחום.

כפי שדיווחנו בתחילת השבוע, אל העצרת צפויים להגיע בכירי המוזיקאים בארץ כדי לתמוך באנשים שמאחורי הקלעים, טכנאים, אנשי תאורה וסאונד ופועלי במה שנזנחו בזמן משבר הקורונה על ידי הרשויות ונותרו ללא עבודה וללא אופק פרנסתי. הפקת העצרת ביקשה לשמור את דבר ההופעות כסוד של הרגע האחרון, אולם לפני מספר שעות דלפה הידיעה על כך לכתבי התקשורת והבידור.

על פי הדיווחים, ההופעות מתקיימות באישור המשטרה והעצרת תתקיים על פי הנחיות הריחוק החברתי של משרד הבריאות, אך ההופעות האטרקטיביות עשויות למשוך לאזור עשרות אלפי מעריצים שצמאים לקצת מוזיקה חיה. מחאת "מאחורי הקלעים", כפי שהיא מכונה בידי מארגניה, קוראת לממשלה לתמוך בעובדי תעשיית התרבות שניצבים בפני קריסה כלכלית והעצרת בצ'רלס קלור (חמישי, 19:30) אמורה להיות הראשונה בסדרה. במקומכם היינו תופסים מקום על הדשא כבר עכשיו.