בוף וסאלוף: בשל הביטולים, פסטיבל מטאור יאוחד עם התימניאדה

דוכן לחוח של איל שני, ישי ואושר לוי מארחים את המסך הלבן, מאות כסאות כתר מפלסטיק ודי.ג'יי יוחאי, הרזידנט מקלאב 52 בצנעא

התימניאדה מתגייסת למען מטאור. עיבוד תמונה: דור בלאייר
התימניאדה מתגייסת למען מטאור. עיבוד תמונה: דור בלאייר
5 בספטמבר 2018

על מנת להציל את פסטיבל מטאור, שסובל מגל ביטולים של מוזיקאים עוכרי ישראל המצטרפים לחרם ה־BDS, התגייסו אמני התימניאדה באקט של סולידריות והחליטו להצטרף לליין אפ הפסטיבל, שיועתק מהגליל העליון אל חוף הדקל שבאילת.

בשל האיחוד המשמח, צפויים דואטים מרגשים ומפתיעים של מיטב האמנים משני הפסטיבלים: קמאזי וושינגטון ומרגלית צנעני, המפשעות ובועז שרעבי, אסף אמדורסקי ושימי תבורי וגם ישי ואושר לוי שיארחו את המסך הלבן. במתחם יונחו מאות כסאות כתר מפלסטיק ויוקם דוכן עם המקעקע שמתמחה בג'חנון על שלל תצורותיו – אולד סקול, אבל גם אבסטרקט. כמו כן, אייל שני יכין לחוח מיוחד מקמח שעגל הריח.

בין האטרקציות המומלצות:

חמישי (6.9) קמאזי וושינגטון ומרגלית צנעני במחרוזת שירי ראש השנה: סקסופוניסט הג'אז והדיווה הבלתי־מעורערת של הזמר התימני ומנחת תוכנית האירוח "מרגול". גם הפעם, כמו בכל הופעה, תפתח מרגול בשאלה: "רוצים הופעה תרבותית או מלעונית?". הפעם, התשובה עשוייה להפתיע אתכם!

שישי (7.9) נינה קראביץ, סולוואקס ודי.ג'יי יוחאי, הרזידנט מקלאב 52 בצנעא: אמנית האוס וטכנו בעלת קול מחוספס ולוק מלאכי, הרכב אינדי מבלגיה שידע הצלחה עולמית בניינטיז ותקליטן שועל אחד שיודע לעשות מיקס עם שלט רחוק, להקפיץ את הרחבה עם עמוד אורות ופעלולים מיוחדים כמו פטריות עשן, סלטות, לייזר, סירנות ופיצוצים.

שבת (8.9) רצף ריקודי שנות ה־60, 70, 80 וארוחת חצות חגיגית (חלבי): אינדי, שמינדי – רק ללהיטים אפשר לרקוד. היפסטרים, תזיזו את האגן או שתזוזו מכאן. ואל תבואו בשריים לדוכן הפסטליקו החלבי.

*הרשימה הינה סאטירית ואין לייחס לה חשיבות ותנו לחיות