מטופח, מה הוא אומר? ארבעה טיפולים שיעשו לכם טוב בפסח

מכל הריבים המשפחתיים, ההשמנה המוגזמת והאלרגיות המגוונות של העונה - פסח הוא גם הזדמנות להתחדשות משמחת. קיבצנו עבורכם את הטיפולים שיעשו לכם טוב

ספא שבע בהילטון. צילום: אסף פינצ'וק
ספא שבע בהילטון. צילום: אסף פינצ'וק
1 באפריל 2015

טיפול חמצן בהשראת מדונה

מכיוון שמדונה כבר לא נהיה בגלגול הזה, אולי כדאי לאסוף את פירורי ההשראה שהיא מותירה אחריה ולאמצם, כמו טיפול החמצן לפנים שהפך בזכותה לפופולרי ונחשק. טיפול החמצן שמבוצע על ידי מיה מרקוביץ' – האישה שבלעדיה הייתי פיצת פפרוני אנושית נטולת חיי חברה ומין – הוא אידיאלי לעונה זו של התחדשות וכן לעור שהחיים עצמם קצת עייפו, קמטו והפילו אותו. בטיפול בן שעה בקליניקה שבביתה של מרקוביץ' מתבצע פילינג לשיוף העור ולהסרת תאים בצורה מבוקרת, ולאחר שהעור מוכן לקליטת החומרים מוחדרת אליו חומצה היאלרונית וּויטמינים (אלה מותאמים לכל לקוחה בנפרד בהתאם למצב העור). השלבים האחרונים כוללים עיסוי להזרמת הדם כדי שהחומרים ייספגו בנקבוביות העקשניות שלכן, ובסיום הטיפול – השלב שבדרך כלל כולל מבט במראה וצרחה לנוכח העור האדמומי והנפוח – תופתעו לגלות שהעור נראה זוהר, חי וקורן כאילו שתיתן דם של בתולות עם האספרסו. מדונה הנבלה עושה את הטיפול הזה שלוש פעמים בשבוע, אבל גם טיפול יחיד יכול להרביץ בך תחושה של כוכבת פופ שישנה תריסר שעות בלילה. וגברברים יקרים, גם לכם לא יזיק לנסות את הפלא. אחרי הכל, אנחנו יודעים איך נראיתם בקיץ האחרון, לפני שגידלתם זקן.

650 ש"ח, יחזקאל שטרייכמן 12, 7961381־052

[tmwdfpad]

הלבנת שיניים בשיטת ברייטסמייל

חברות וחברים, אין דרך יפה לומר את זה: שיניים בגוני צהוב לעולם לא יהיו באופנה, ומשום מה נראה שלא מעט אנשים סבורים שצבע השנהב הוא טרנד על זמני. בניגוד לסמיילי החביב שמקשט לנו כל הודעה שנייה בנייד, יש כאלה שצורכים קפאין, ניקוטין וחומרים משני תודעה, ועל כן הם אימוג'י אנושי מטריד. משחות שיניים למיניהן מבטיחות למזער את המטרד, בתי המרקחת מציעים סדים המבטיחים להלבין את החיוך, אך הטיפול האפקטיבי ביותר, הכולל חומרים פעילים וחזקים, מצריך ביקור במרפאה.

הלבנת השיניים בשיטת ברייטסמייל האמריקאית מתבצעת עם חומר מרוכז ואור אולטרה סגולי ואורכת כשעה; במהלכה אולי תרגישו שהעולם סוגר עליכם תוך שאתם מרותקים לכיסא על ידי המנורה (פלוס משקפי שמש לא שיקיות בעליל), אך בסיומה תקומו ותיווכחו שחיוך הוא באמת הקו הקצר ביותר בין שני אנשים – בטח כשהוא נראה כמו זה של קמרון דיאז. החברה מבטיחה שהגלאם הזה מחזיק מעמד שלוש שנים, וכדי לתחזק את הצבע מקבלים סד תחזוקה עם מזרק הלבנה לשימוש כל חצי שנה.

3,700 ש"ח במרפאתה של ד"ר ענת רז, שלומציון המלכה 7, 5446699־03

עיסוי בהשראת תאילנד

אם גם השנה נבצר מכם לנסוע לתאילנד, אל דאגה: בהילטון דאגו לפנק גם את מי שירבוץ רק על חופיה המטונפים של העיר הלבנה, עת השיקו לפני כשנה את ספא שבע – ספא באווירה תאילנדית אותנטית יוקרתית. זה אומר שכבר בכניסה תקודו קידה למארחות, תשתו תה בכלים מסורתיים ותכנסו לגרוב התאילנדי בחלוק שככל הנראה נתפר בסין אך הוא רך ונעים כאילו יועד למלכת אנגליה. כל טיפול שבו יוצקים על גופי (העירום לחלוטין, כבמסורת העיסויים התאילנדית) שמנים למיניהם הופך אותי לרכיכה אופטימית חסרת תקנה, ולכן זה לא משנה איזה טיפול תדוגו מהתפריט, בטח כשהוא מתווסף לאווירה האוריינטלית, לשירות הנדיב וללוקיישן השווה מול הים. אבל אם אתם ממש ממש מתעקשים: לכו על ה-Sabay Chay ("הלב השמח"), שבו שמן קוקוס נמשח בנדיבות על הגוף ועל כל צ'אקרותיו, בתקווה שיפתחו כבר, בתוספת עיסוי קרקפת שיגרום לכם לגרגר מעונג ומוזיקת תפילה תאילנדית ברקע להשלמת החוויה הרוחנית.

הילטון, הירקון 205

מניקור ופדיקור ברשת יוליה

אם יש דבר אחד שיכול לחשוף אותי הרי שאלה הציפורניים שלי. בחיי,  עד שגיליתי את הג'ל, היו כל היושבים עמי נגעלים עת היה מבטם נח על ציפורניי, שתמיד חשפו את אהבתי לאכילה עם הידיים. המצאת הג'ל מניקור־פדיקור הוא ההמצאה האסתטית של המאה: בכל רגע נתון את נראית כאילו יצאת הרגע ממכון היופי שבו את מכלה את זמנך. הוא אמנם הופך את הציפורניים לשבריריות ודי מסכנות, אבל למי אכפת, זה יפה. אם גם אתן רוצות להשאיר רושם כביר על הדודות בחג ולהסיט את הדיון מכך שטרם הניחו על האצבעות היפות האלה שייבה, דעו שאת החבילה המופלאה הזו שנקראת מני־פדי־שעווה יש ברשת יוליה. יוליה, שלא נחה על ציפורניה, פתחה לפני כחודש סניף מהמם בשוק הפשפשים. על כורסת המסאז' עם דרינק ביד ועם המבט לעבר הרגליים השעירות של סוחרי השוק, ללא ספק תרגישו מהממות.

יוליה. רבי פנחס 13 , שוק הפשפשים