המדריך למיזנטרופ התל אביבי

אוזניות, משקפי שמש, נטפליקס והזמנות אונליין - כך תיצרו לכם אי בודד במרחב העירוני בעשרה צעדים פשוטים

חתול
חתול

1. הצטיידו באוזניות כמה שיותר אטומות והלחימו אותם לאוזניים. אתם לא באמת חייבים לשמוע בהן משהו, העיקר שאנשים ברחוב יבינו שאין טעם לפנות אליכם בשאלות, טענות, בקשות וכו'. כדי להימנע מקשר עין יש להצטייד במשקפיים בעלי עדשות כהות.

2. המשפט "לא טוב היות האדם לבדו" לא עבר את מבחן הזמן, או ליתר דיוק את מבחן הנטפליקס. דאגו להתקין לכם נטפליקס על הלפטופ (זה לא כל כך מסובך כפי שנדמה לכם) וצרו לעצמכן שעות רבות של הנאה בזפזופ בין אלפי סרטים ותוכניות טלוויזיה מבלי לבחור כלום.

3. אם אתם מהזן המיזנטרופי ששונא את המין האנושי אבל עדיין צריך אותו מסביב כדי לבוז לו (במיוחד את הז'אנר הנחות העונה לכינוי "ברנז'ה"), כמעט בכל בית קפה יש נקודה שתאפשר לכם להיות מוקפים בבני אדם אבל עדיין להתחבא מהם: השולחן מצד שמאל לשירותים בבאצ'ו, השולחן הפינתי בנחמה וחצי 2 (שמיועד בעיקר למיזנטרופים שעדיין רוצים להתחכך אבל מרחוק) ו/או הספות בבלוק. אם גם זה כבד עליכם אתם יכולים ללכת לכל בית קפה תל אביבי עם תעודת כשרות ולהתחבא שם.

4. רשתות חברתיות הן כלי חשוב לקידום עצמי ולעדכונים סתמיים אולם הן מהוות מקדם מיזנטרופיה משמעותי מאוד. קרי, השנאה שלכם למין האנושי רק תלך ותתעצם ככל שתבלו שם יותר זמן. הפתרון? אצבע קלה על ההייד, בלי רחמים. נוסף לכך, שנו את ההגדרות שלכם ככה שאף אחד לא יוכל לתייג או להדביק לכם שטויות על הוול.

5. לכל תפיסת עולם יש את הפילוסופים שלה. אם אתם גם ככה לא יוצאים מהבית, דאגו לתת זה הצדקה פסאודו אינטלקטואלית. אלוהים יודע שיש לכם מספיק זמן פנוי לעשות את זה. אנחנו ממליצים על "בדלתיים סגורות" של סארטר, "פיידון" של אפלטון או כל דבר מהחומרים המוקדמים של שופנהאואר.

6. הקפידו לאזן את החפירות הפילוסופיות ביצירות פרו מיזנטרופיות מהתרבות הפופולרית: סדרות הטלוויזיה "האוס", "בלש אמיתי", הסרט” רסיסי חיים", הספרים של מישל וולבק ו"סוף הדרך" של ג'ון בארת.

7. כמיזנטרופים תל אביביים עליכם להכיר כמה מוקדים שאסור לכם להתקרב אליהם: רחוב קינג ג'ורג' ומדרחוב נחלת בנימין בשישי בצהריים, שד' רוטשילד בשישי בלילה, עזריאלי, מתחם התחנה, מתחם שרונה, נמל תל אביב (תמיד) ויריד האוכל בדיזנגוף סנטר (גם אם לא מיזנטרופים).

8. אם אתם מרבים לאכול בחוץ, לבד, דאגו תמיד שיהיה איתכם עיתון שתוכלו לעלעל בו תוך כדי הארוחה ובכך למנוע הטרדות מהסביבה החיצונית. שימו לב: הדבר לא חל על קריאת ספרים, אלו דווקא מהווים מוקד משיכה לזרים משועממים שמחפשים להטריד שונאי אדם תמימים. הזמנתם משלוח הביתה? עשו זאת רק דרך אתרי משלוחים וכתבו בהערות לשליח: "בבקשה להניח את ההזמנה ליד הדלת. הכסף מתחת לשטיח".

9. מצאו לכם את השבילים הצדדיים שיובילו אתכם למטרה שבשבילה יצאתם מהבית עם מינימום הטרדות. לדוגמה, בשדרות פופולריות כמו בן ציון ורוטשילד הקפידו ללכת בצדי המדרכה ולא בשדרות עצמן. חשוב: לעולם אל תרימו את העיניים מהרצפה! נקודת המגוז של חייכם היא הבלטה השלישית במרחקה מכם.

10. האויבת הגדולה של המיזנטרופ היא הביורוקרטיה, אותה חיה גרוטסקית שמכריחה אותך לצאת מהבית ומפגישה אותך עם פניה המכוערים של המערכת. למזלנו, השנה היא 2014 ויותר ויותר גופים עוברים לפעילות דיגיטלית. עשו תחקיר עומק וגלו בשביל מה אתם צריכים לחצות את מפתן הדלת ומה ניתן לסגור בכמה הקלקות בלבד.