פליי טיים

חתלתול מבולבל, חתול על רומבה, חתולים מדברים, חתול ערמומי, חתול ואיגואנה. הבנתם את החוט המקשר. הסרטונים הכי מייללים ברשת

Stalker Cat
Stalker Cat
8 במאי 2014

Fluffy Kitten Is Confused

יש סיכוי שהחתלתול הג'ינג'י וקצר הרגליים הזה הוא הדבר הכי חמוד שאי פעם פסע על כדור הארץ. העיניים העגולות והענקיות האלה יגרמו אפילו לחתול משרק לייבב ולשלוח יד לליטוף.

Cat in a shark costume chases a duck while riding a Roomba

"חתולים על רומבה" היא סוגה ידועה ואהובה ביוטיוב עוד מימיו הראשונים בחנויות של שואב האבק הרובוטי, והסרטון הזה הוא פסגתו הבלתי מעורערת. יש כאן הכל: חתול עם מבט משועמם, תחפושות, מתח, ברווז חמוד ואפילו כלב בתפקיד אורח. עם מי צריך לדבר כדי שהחתול הזה יגלם את הרשע ב"ג'יימס בונד" הבא?

The two talking cats

בעלי החתולים מכירים מקרוב את מאבקי האגו שנוצרים לעתים קרובות כשמביאים הביתה חתול נוסף. שני החתולים האלה הם חלום לכל מי שמגדל יותר מחתול אחד, וגם לכל מי שראה הרבה סרטי חיות מדברות. הם חברים! הם מדברים ביניהם ומלקקים אחד את השני! הקול הזה בכלל לא נשמע כמו יללות! איזה חיים נפלאים.

Stalking Cat

אם היה מקובל להגיד את זה על סרטונים, היינו אומרים שמדובר בקלאסיקה. החתול מתחבר לצייד שבתוכו ואורב לבעליו בערמומיות אין קץ – בכל פעם שהאדם מסיט את מבטו מעדשת המצלמה, החתול מתקרב עוד קצת. או כפי שקוראים לזה בישראל – דג מלוח.

Scared Kitten over Iguana

תת ז'אנר חשוב נוסף בעולם סרטוני החתולים הוא "חתולים מגיבים לחיות אחרות". החתלתול הספציפי הזה פוגש זוג איגואנות, ונתקף היסטריה חסרת פרופורציות. תוסיפו לזה פרקט חלקלק ויש לכם להיט. זה לא שחתולים מפחדים מלטאות באופן טבעי, יש גם לא מעט תיעודי יוטיוב של בונדינג בין הפרוותיים לבעלי הקשקשים (נסו את "Puppet and Puff", סיפור אהבה מרגש בין חתול וחרדון).