טעימה חברתית מהגליל

משק צוריאל והשף ארז קומורובסקי חברו יחד ויצרו את "גליל מוביל" - מטבח הנודד ברחבי הארץ ומציע מנות חלביות בהשראה גלילית במחיר סמלי. כל ההכנסות קודש לעמותת "יחד בגליל"

המטבח הנייד של משק צוריאל. צילום: איתן וולקוביץ
המטבח הנייד של משק צוריאל. צילום: איתן וולקוביץ

בימים אלה מסתובב ברחבי הארץ "הגליל מוביל" ומביא לעיר את הגבינות הגליליות של מחלבת משק צוריאל ואת השף ארז קומורובסקי – פעם תל אביבי מובהק היום גלילי מכור. בביתו ביישוב מתת, הצופה אל נוף עוצר נשימה, מגדל קומורובסקי את כל ירקות הגינה, בלול מסתובבות להן תרנגולות מקרקרות לצד פסיונים מנוקדים ומהטבון עולים ניחוחות משכרים של הלחם הנאפה בו. הגליל במיטבו. את החוויה הזו מבקשים משק צוריאל וקומורובסקי להביא אליכם עד הבית.

הגליל מוביל הוא מטבח נייד שמתוכו נשלפות מנות גליליות אופייניות המורכבות מחומרי הגלם האיכותיים של האזור – סמבוסק מבצק יוגורט ממולא בפטה עיזים, בצל וזיתי קלמטה; ברוסקטה עם שום, עגבניות צלויות וכדורי מוצרלה; שיפודי גבינת חלומי וסלט טאבולה בוטנים; בורקס במילוי מנגולד וגבינה צפתית וסמבוסק "ארז" עם תרד, מוצרלה וגבינה בולגרית. המנות ימכרו בחמישה שקלים וכל ההכנסות הן תרומה לטובת עמותת "יחד בגליל" (עמותה המפעילה "בית לחיים" ומרכז תעסוקה לאנשים הלוקים בשכלם בקיבוץ מחניים).

מתי ואיפה:

23.5 בקניון עיר ימים פולג, נתניה; 30.5 במתחם G, כפר סבא; 1.6 בסטופ מרקט, צומת יגור; 2.6 במתחם סטאר סנטר, אשדוד.

כפתור לפרטים נוספים