"יום הגבר"? הנה עוד כמה ימים ממש בשבילך, אחי

יו"ר ועדת הכנסת, דוד ביטן, החליט לציין את יום האישה באמצעות הכרזה על יום הגבר, כי שוויון. יופי גבר, סחטיין עליך. הנה עוד כמה הצעות לימי חגיגה

גברים (צילום: shutterstock)
גברים (צילום: shutterstock)

יום האדם הלבן

הסו עובדים זרים, שקטו אתיופים ודיי עם הבכיינות מזרחים יקרים, יום האדם הלבן הוא הדובדבן שעל הקצפת. והקצפת. ותכלס גם רוב העוגה. ביום החגיגי הזה נהוג לחגוג איפה שרק תרצו (גם שטח של אחרים מותר), לאכול כמות מפחידה של ממתקים (כי למי אכפת אם תשמינו) ולשתות עד לא ידע (כי לא משנה מה תעשו, לא תשאו בתוצאות). הרימו כוס למען האדם הלבן, הוא לא ישאר כאן עוד הרבה זמן.

[tmwdfpad]

מצעד הסטרייטים

עשורים של מאבק מבולבל הגיעו לקיצם עבור הקהילה ההטרוסקסואלית. הרפטטיביות שלכם היא תורן של דגל בעכוז הקהילה, ואם יש מצעד גאווה – חייבים גם אחד לסטרייטים. את המצעד, בחסות גולדסטאר כמובן, תוביל משאית מלאת דוגמניות (שהיו עם יאיר נתניהו). את נאום המפתח יישא פעיל זכויות האדם הלבן בני ציפר, קבוצת "אחת מתוך אחת" תצעד בצהוב, שלטי החוצות יכוסו בפרסומות מחפיצות ובטלוויזיה ישודר החרא הרגיל. ניצחתם.

יום הקצין (לכאורה)

אחרי ששמם הוכתם בבוץ (לפחות אלו ששמם פורסם), הגיע הזמן להקדיש יום שלם לשולחי הידיים, מצמידי האגן ומשחררי הזקפות של עמנו. אל תתנו לנשים ההיסטריות שמתלוננות עליהם על ימין ועל שמאל, ביום הקצין אנחנו נכבד את מורשת הקרב הסו-קולד מפוארת שלהם ונתעלם מכל פגם אישיותי אחר שדורס כל מי שניצב בדרכו ומצליח להשאיר טראומות לכל תחת במכנסי דקרון.
*ההשתתפות מותרת גם לח"כים ושחקנים

מחבקים את גוש דן

תושבי הפריפריה היקרים, האם עינכם לא רואות את הזוועה? נכון, לפעמים נופלים עליכם טילים ואין תקציבים ואין תחבורה נורמלית ואתם חיים בפאקינג מדבר בלי AM:PM, אבל האם חשבתם פעם על סבלם של אנשי המרכז? אתם יודעים שבזמן שאתם מסתובבים לכם במתנ"ס השכונתי או איפה שאתם לא מבלים, תושבי המרכז צריכים לשלם על בירה כמעט 30 ש"ח?! איפה הבושה? במלחמת הקיץ הבאה עלינו לטובה, פתחו את ביתכם עבור תושבי המרכז שרוצים טיפה לאוורר את הראש מכל הצרפתים שמסתובבים בעיר.

יום המפלגות החרדיות

את תסתכלו עליהם ככה, המפלגות החרדיות הן הנפגעות האמיתיות מההתנהלות שלהן. נכון, אז השיטה היא להמשיך ולהשאיר את הציבור שהוביל אותם לכנסת במצב רע כדי לרפד את התחת המהודק שלהם במקום מפנק. וכן, הגזענות הפנימית, שנאת הנשים וזלזול בכל אדם שלא חולק באמונתם המאווווווד הגיונית הם חלק מהדי.אן.איי שלהם. אבל בלי המפלגות החרדיות, איך היינו מגלים כמה הפכפך יאיר לפיד? אז הרימו קריאת שופר ובואו לחגוג את המורשת המפוארת והמושחתת הזו.
*ציבור הנשים בישראל מתבקש לעבור לאילת עד לסוף החגיגות.

יום הפוליטיקאי האלמוני

היום החשוב מכולם הוא בדיוק היום שמגיע לחבר הכנסת דוד (מי?) ביטן. במסגרת יום זה ננסה להיזכר בכל פוליטיקאי פופוליסט שמנסה לזכות ל-15 דקות התהילה שהבטיחו לו בערוץ הכנסת. יזכור עם ישראל את בניו ובנותיו שהגיעו לשירות ציבורי, חיו על הוריד של כספי הציבור ובזבזו את זמנם בהצעות מטופשות במקרה הטוב, מזיקות במקרה הרע, וסמוטריץ' במקרה המסויט. יהי זכרם… רגע, על מי דיברנו שם?