מיסטר נייס גאי

הדרך לעצב את עצמכם מחדש עוברת דרך עזרה לאחרים. הנה עשרה מקומות שישמחו שתעשו את זה אצלם. לכל הפחות תזכו בנסיבות מקלות בגיהינום

2 במרץ 2014

תנו לחיות לחיות

תוכלו להחזיק כלב או חתול לתקופה מוגדרת, לעזור במשרדי העמותה, לחלץ בעלי חיים במצוקה ולתרום את הידע המקצועי שלכם (צילום, פרסום, ייעוץ כלכלי) בשביל לשמח את היצורים החמודים שחולקים איתנו את העולם.

letlive.org.il

ער"ן

שירות מתנדבים המגיש סיוע נפשי בטלפון לכל פונה במצבים שונים של מצוקה: אהבה נכזבת, מבוכה, דיכאון ועוד. בגדול, כולנו היינו שם מתישהו.

eran.org.il

ויצ"ו

אחרי שתקבלו כרטיס חברות בארגון (בעלות של 50 ש"ח לארבע שנים), תוכלו להתנדב בתחומים שונים (משפחות חד הוריות, מניעת אלימות במשפחה, עבודה עם ילדים, קליטת עולים) בהיקף ובשעות הנוחות לכם.

wizo.org.il

דור לדור

ארגון שמטרתו לגשר על הפער בין הדור הצעיר לדור הוותיק בחברה. תוכלו להיפגש על בסיס שבועי עם קשיש או קשישה או להצטרף למאגר מתנדבים ולקבל הודעה אם קשיש באזור מגוריכם זקוק לעזרה.

dorldor.org.il

גרינפיס

תוכלו להתנדב בסניף הישראלי של ארגון הסביבה הבינלאומי בדרכים שונות, ואפילו אם תטרידו אותנו ליד הסנטר ותשאלו אם יש לנו דקה לאיכות סביבה, נסלח לכם כי בסך הכל אתם עושים משהו חיובי.

greenpeace.org.il

א.ס.ף

ארגון סיוע לפליטים ולמבקשי מקלט בישראל. ניתן לסייע באופן פרטני למשפחות ויחידים, וגם לעזור במועדון נוער או בנושאים לוגיסטיים שונים.

plitim.co.il

לתת

ארגון הפועל לצמצום העוני בחברה הישראלית. בלתת מספר אפיקים להתנדבות, החל מאיסוף וחלוקת מזון ועד לפיתוח יזמות זעירה בקרב אוכלוסיות במצוקה.

latet.org.il

לעד

פרויקט משותף של הסוכנות היהודית והמשרד לאזרחים ותיקים המסייע לניצולי שואה בשני תחומים: בירור הזכויות והזכאות שלהם לפיצויים ולקצבאות שונות, ותיעוד סיפורם אישי דרך פרויקט "לדורות".

laad.jewishagency.org

עלם

עמותה התומכת בנוער בסיכון. יש מסלול התנדבות לנערים בגילי 15־18, ומסלול למתנדבים מבוגרים שיכולים לעבוד עם הנוער או לתרום את הידע המקצועי שלהם למטה.

elem.org.il

איל"ן

עמותה למען ילדים ובוגרים הסובלים ממוגבלויות מוטוריות וממחלות שריר. המתנדבים מסייעים בגנים, בתי ספר, מרכזי יום, וגם בפעילות ארגונית או ניהולית.

ilan-israel.co.il