אחרי 14 שנים: האיש מאחורי אוסטין פאוורס חוזר עם קומדיה חדשה

למה לתת לשחקנים אחרים לגלם דמויות? מייק מאיירס ב-"The Pentaverate". (צילום מסך/נטפליקס)
למה לתת לשחקנים אחרים לגלם דמויות? מייק מאיירס ב-"The Pentaverate". (צילום מסך/נטפליקס)

כעשור וחצי עברו מאז שראיתנו את הקומיקאי הקנדי המבריק בתפקיד משמעותי על המסך (וגם אז זה היה הכישלון הענק "גורו האהבה"), ותכלס התגעגענו למייק מאיירס. כעת הוכרז שהוא צפוי לככב בסדרה חדשה פרי עטו שתעלה בנטפליקס בעוד כחודש וחצי, ואפילו יש טיזר וידאו

17 במרץ 2022

הידיעה פורסמה במקור באתר "הספוילר", אתר המסכים החדש מבית "טיים אאוט". תראו תראו

מייק מאיירס היה לאחד המוחות הקומיים הגדולים של המאה ה-20. רק שאז הגיעה המאה ה-21, והוא שקע לכמה תפקידים סבירים עד סתמיים בסרטים לכל המשפחה, ולבסוף גם פגע בקיר מטאפורי עם הקומדייה הבאמת לא ברורה "גורו האהבה", שיצר ב-2008 וכשל קופתית וביקורתית. מאז מאיירס לקח צעד אחורה ולמעט תפקידי אורח קטנטנים (מצמצו ותפסידו אותו ב-"רפסודה בוהמית") נמנע מלהביא את כישרונו העצום למסך. עד, כמובן, שהאילומינטי התערבו. כלומר, בערך.

טיזר טריילר ששוחרר אתמול מסמן את חזרתו של מאיירס למסכים, הפעם בשירות הסטרימינג נטפליקס, בסדרה המוגבלת (שם מפונפן למיני-סדרה) "The Pentaverate", שתעלה ב-5.5 – תאריך שכמו בכל אגודת צללים, מתחבר למוטיב מספרי שמופיע בכל אלמנט בה. ששת פרקי הסדרה יציגו אגודה סודית שנולדה בימי המגפה השחורה ומושכת בכל החוטים, עד שעיתונאי קנדי לא צפוי מתחיל לפרום את מעטה הסודיות.

מאיירס, בדומה לסרטי "אוסטין פאוורס", יגלם מספר רב של דמויות – כשהפעם הוא מוותר על מוטיב החמש, לטובת שמונה דמויות שונות. הוא צפוי לככב, בין היתר, בתור העיתנאי, אוליגארך רוסי לשעבר, מנחה רדיו קונספירטור, מיליונר טק ועוד. הכוכב הקנדי גם חתום על יצירת הסדרה, שמהווה סוג של ספין אוף לסרט ישן של מאיירס מלפני 30 שנים, "התחתנתי עם רוצחת סדרתית", אז האגודה הסודית אוזכרה בחטף.

רוצים עוד ידיעות על טלוויזיה? בואו לאתר החדש שלנו, "הספוילר", ותראו תראו