בית הקפה הטבעוני הטוב ביפו רוצה לפתוח בר. עכשיו זה תלוי בכם

הכי טבעי על הבר והכי בר בטבעי. מיכלאנג'לו (צילום מתוך עמוד הפייסבוק michaelangelocafe)
הכי טבעי על הבר והכי בר בטבעי. מיכלאנג'לו (צילום מתוך עמוד הפייסבוק michaelangelocafe)

כרישי הנדל"ן מריחים דם בשדרות ירושלים לקראת השקת הרק"ל, ובקפה מיכלאנג'לו הטבעוני (והמצוין!) הסמוך מנסים לבלום את השתלטות הרשתות על השדרה הבאה של תל אביב באמצעות הקמת בר טבעוני צמוד לבית הקפה. כרגע חסרים להם 200 אלף שקל בהדסטארט. אתן יודעות מה לעשות

9 באוגוסט 2023

הקו האדום של הרכבת הקלה שאמור להיות מושק בשישי הבא – ותרשו לנו להמשיך להיות סקפטיים אחרי כל כך הרבה דחיות – מפנה את הזרקורים לשדרות ירושלים. למקומות האוכל שכבר פועלים בשדרה ומצטחצחים לקראת האירוע יצטרף, אולי, בר טבעוני חדש. וזה תלוי רק בכם.

למרות שהחלל עדיין ריק, כבר ידוע ש"אלי" ייפתח ליד הקפה-מסעדה הטבעונית מיכלאנג'לו. "אנחנו שוכרים את הנכס משנת 2019 מתוך מטרה לפתוח בר, ואז הגיעה הקורונה שטרפה את כל הקלפים. הפסדנו המון כסף ובכל זאת כבר ארבע שנים שאנחנו ממשיכים לשלם שכירות, ארנונה וכל מה שצריך", אומרת הבעלים סתיו רביבו, יחד עם אלירן אייש ואסף גרינברג. "זו פינה טובה וצריך ביפו עוד בר שאינו בשוק הפשפשים. קיבלנו לא מעט הצעות פינוי אבל אני דבקה בחלום עבורנו, היפואים שגרים כאן. צריך מקום שהוא למקומיים, ולא רק רשתות גדולות שרוצות לפתוח כי יפו נהייתה מגניבה ושדרות ירושלים היא השדרה הבאה של העיר, במיוחד לקראת השקת הרכבת הקלה".

הקמפיין נמצא לקראת סיום ונכון לעכשיו גויס רק רבע מהסכום, מעט יותר מ-71 אלף ש"ח מתוך 290 אלף ש"ח שנדרשים להשלמת הפרויקט. וכאן אתם נכנסים לתמונה כתומכים פוטנציאליים, שעל הדרך יכולים להתפנק בתשורות בווייב קהילתי: מנה+משקה בבר לכשיפתח (80 ש"ח), שק אוכלי לחתולי הרחוב של יפו (130 ש"ח), כרטיסיית 10 ניקובים בסטודיו נעים (290 ש"ח) ועוד ועוד. מתכננים אירוע? תמורת 7,000 ש"ח תוכלו לשכור את המקום, לארח ולהאכיל 30 אורחים, ועל הדרך לסייע בהשגת המטרה הכל כך ראויה.

7 ימים אחרונים לקמפיין ההדסטארט!שבוע אחרון נותר לקמפיין להקמת הבר החדש של המיכלאנג'לו, ה"אלי". זה אפשרי!אבל זה לא בא…

Posted by ‎Michelangelo מיכלאנג׳לו‎ on Tuesday, August 8, 2023

מי שמכיר את האווירה השכונתית הנעימה במיכלאנג'לו וטעם את עוגת הגבינה (גם היא נמכרת כתשורה) ודאי יתמוך, ומי שטרם הכיר – זה הזמן. "עכשיו זה רגע האמת. או שאנחנו מקימות בר, או שאנחנו משחררות את החלום אבל מבחינתנו זה יקרה", מסכמת רביבו. "קשה מאוד לבקש מאנשים שיתמכו אבל אנחנו מתאבדים על זה". אנחנו מחזיקות אצבעות.
לתמיכה בבר של מיכלאנג'לו