קיילי מינוג תגלם את עצמה בתעלומת רצח בבית הלבן, מאת שונדה ריימס

מסתובבת בחזרה למשחק. קיילי מינוג. צילום: Shutterstock
מסתובבת בחזרה למשחק. קיילי מינוג. צילום: Shutterstock

הזמרת האוסטרלית מצטרפת לקאסט מרשים שלוהק לסדרה הבאה של אחת המפיקות והיוצרות הכי פורות בהוליווד, שקופצת על אחד הטרנדים הכי חמים בהוליווד. אבל אנחנו פשוט לא מצליחים להוציא מהראש שלנו את ההופעה הבלתי נשכחת שלה מסרט העבר "סטריט פייטר"

אנחנו מודים, היינו צריכים לקרוא את זה פעמיים כדי לוודא שלא מדובר בידיעה שנולדה ב-ChatGPT שהתבקש לייצר את הסדרה הרנדומלית בעולם: כוכבת הפופ האוסטרלית קיילי מינוג תצטרף לצוות המתגבש של הסדרה "The Residence", מבית היוצר של שונדה ריימס, ותגלם את עצמה בסדרת תעלומת רצח (כיאה לטרנד של הרגע) שמתרחשת בין כותלי הבית הלבן (לא הטרנד של הרגע).

מינוג תצטרף לקאסט עמוס בשמות מעניינים, ובראשם אוזו אדובה (קרייזי אייז מ"כתום זה השחור"), שתגלם בלשית שמחטטת ברחבי הוילה הכי מפורסמת בעולם בתקווה לפתור תעלומת רצח – או כמו שריימס מתארת בפרסום לתקשורת, "132 חדרים, 157 חשודים. גופה אחת. בלשית אחת אקסצנטרית בטירוף". חוץ ממינוג ואדובה, לסדרה שהחלה את הפקתה בימים אלה כבר הצטרפו גם ג'יין קרטין האהובה מ-SNL, אנדרה בראואר (ריימונד הולט מ"ברוקלין 99"), סוזן קלצ'י ווטסון ("החיים עצמם"), ג'ייסון לי ("קוראים לי ארל"), אלייזה קופ ("סקראבס"), אייזיאה וייטלוק ג'וניור (קליי דיוויס מ"הסמויה") וקן מרינו, שהוא משום מקום ספציפי, אבל אתם תזהו אותו בקלות, וגם תבינו שאם הוא בסדרה, זו לא הולכת להיות סתם דרמה משעממת.

הסדרה בת שמונה הפרקים תהווה חזרה של מינוג למקורות – לפני שהפכה לכוכבת פופ בינלאומית, הזמרת החלה את הקריירה שלה כשחקנית אוסטרלית צעירה ויפה, שמשכה תשומת לב אי שם ב-1986, באופרת הסבון "שכנים שכנים" (שלקוראנו הצעירים, היתה פופולרית למדי גם בארץ. כן, לא היה הרבה בידור באייטיז). את הצד המוזיקלי של הקריירה שלה היא פיתה במקביל לפריצה הטלוויזיונית, אך מרגע שגם הוא יצא ממנה בסוף שנות ה-80, היא לא הסתכלה אחורה והמעיטה בתפקידי משחק (למעט תפקיד זכור לשמצה בסרט האיום "סטריט פייטר" מ-1994).

לאורך השנים היא הופעה במגוון תפקידי אורח קטנים, אבל ההצטרפות לסדרה של שונדה ריימס היא קאמבק יותר מראוי למסך. להזכירכם, ריימס היא אחת מיוצרות ומפיקות הטלוויזיה הפורות ביותר בעשור האחרון, עם להיטים כמו "מרפאה פרטית", "סקנדל", "המדריך לרוצח", "תחנה 19", "ברידג'רטון", "להמציא את אנה" וכמובן, המקור לכל הצלחותיה, "האנטומיה של גריי". הסדרה הקרובה היא חלק מעסקה בת 9 ספרות (כלומר, במאות מיליונים) בין ריימס לנטפליקס, וטרם ידוע תאריך יציאתה, אבל מה שבטוח – היא ממש נשמעת כמו ניסיון לרכב על ההצלחה של "רצח כתוב היטב". נו, כאילו שאנחנו נסרב לעוד סדרת מי-עשה-את-זה, ועוד עם קיילי מינוג.