צפו: ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו מעלות זיכרונות מ"חברים"

מגזין וראייטי איחד את השתיים לשיחה בת שעה כדי לדבר על הפרויקטים האחרונים שלהן, אבל הן זלגו די מהר במורד שביל הנוסטלגיה של "חברים"

ליסה קודרו וג'ניפר אניסטון מתאחדות בווראייטי (צילום מסך)
ליסה קודרו וג'ניפר אניסטון מתאחדות בווראייטי (צילום מסך)

האיחוד של "חברים" ב-HBO נדחה שוב ושוב, וברגע שהשלמנו עם זה צץ לו הסרטון הבא: ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו בשיחה מצחיקה, קצת אוקוורד ובעיקר נוסטלגית שהתקיימה במסגרת פרויקט "Actors on Actors" של מגזין וראייטי.

העוגן הרשמי לשיחה בת השעה היה העיסוקים האחרונים שלהן – אניסטון עם "תוכנית הבוקר" וקודרו עם "חיל החלל" ו"מיי וג'ורג'" – אבל כמובן שהשיחה זלגה די מהר לזיכרונות מ"חברים". קשה לפספס את העובדה שנמאס להן לדבר על הסדרה הזאת, אבל גם קשה שלא לשאוב הנאה מהניסיונות שלהן לשחזר את השורות שנשכחו מזמן. היו רפרנסים לפרק עם גלאי העשן, לג'ואי שלכאורה אוכל כנפי עוף בזמן שהוא מסתכל על תמונות עירום של הבנות, להובלת הספה של רוס (פיווט!) ועוד פיצוחים כיפיים שכאלה.

בשלב כלשהו שאלה אניסטון את קודרו אם היא זוכרת את הפעם הראשונה שבה היא פגשה אותה. זה היה בשלב קריאת התסריטים סביב השולחן, ומסתבר שאניסטון זוכרת מה כולם לבשו. קודרו התלבשה מזוויע בסגנון פיבי, כי היא "ניסתה להיכנס לדמות", ואולי בגלל זה אניסטון חשבה שהיא עושה אודישן, בזמן שהתפקיד כבר היה שלה. בקיצור, כמו שאומרים, צפו: