עומד וניצב: מיצים טבעיים לשיפור הביצועים

איש האתרוגים מירושלים מתמקם עם המיצים שלו בכיכר מגן דוד ואיתו הפתרון האולטימטיבי לשיפור הסקס

ויאגרה להמונים. עוזי-אלי
ויאגרה להמונים. עוזי-אלי
16 בפברואר 2015

בירושלים, כשהסקס לא משהו, הולכים לעוזי־אלי בשוק מחנה יהודה. אולי זה נשמע לתל אביבים כמו שיר של יוסי בנאי על סמטאות ילדותו, אבל במציאות שבה עונג שבת הוא מאסט – עוזי־אלי, איש האתרוגים, הוא הפתרון.

עוזי־אלי מסביר שרכש את השכלתו מסבו ומסבתו שעלו מתימן ונהגו לרפא באמצעות צמחים לפי שיטות של הרמב"ם. עוזי־אלי מתבונן בכף היד ויודע להתאים בדיוק את המשקה שייתן את העוז. מיץ סחוט טרי של אתרוגים תימנים מתוקים הוא הדרך הטעימה להגיע אל היעד. אם זה לא יעבוד, לא נורא, לפחות חסכתם לעצמכם את השפעת של החורף, או זכיתם בשלוות נפש, נחת רוח ופוריות. אם לא התכוונתם להיות פוריים בשלב הזה של חייכם, בחיאת, בפעם הבאה תהיו יותר קוהרנטיים לגבי המשאלות שלכם. עכשיו עוזי־אלי שולח את ילדיו לתל אביב, לשוק הכרמל (בצמוד לסניף פסטה בסטה שהתרחב) לפתוח דוכן חדש.

ויאגרה להמונים. עוזי-אלי
ויאגרה להמונים. עוזי-אלי

מהשבוע הקרוב גם התל אביבים יוכלו לבדוק איך עוזי־אלי משפיע להם על העיכול, הלב וחשוב יותר מכל אלה – על הסקס. מיץ רימון, תפוח ופלפל קיאן הוא מחזק; משקה קינמון, ג'ינג'ר, הל, פלפל ושוקולד מריר תורם לריכוז במקום קפה; ויוגורט עזים עם פסיפלורה עוזר לקידום התשוקה (2־15 ש"ח למשקה שיכול לשנות את חייכם). תל אביבים שחושבים שהם יודעים הכל הם אלה שטרם פגשו את עוזי־אלי.

עוזי־אלי, אלנבי 43 (פינת הכרמל), ראשון־חמישי 8:00־24:00, שישי 8:00־16:00, מוצ"ש־24:00