תדברו על אריק: מי צפוי לחזור לסיקוול של "מופע שנות ה-70"?

ביחד גם אחרי 20 שנה. אריק ודונה ב-"מופע שנות ה-90". צילום מסך/ נטםליקס
ביחד גם אחרי 20 שנה. אריק ודונה ב-"מופע שנות ה-90". צילום מסך/ נטםליקס

נשאר עוד פחות מחודש לסדרת ההמשך של הסיטקום המצליח, שיתמקד בדור ההמשך של כוכבי המקור ובהתאם, יקרא "מופע שנות ה-90". עכשיו, כשנטפליקס סוף סוף שחררו את הטריילר הרשמי, כבר ברור מי מחברי הקאסט המקורי צפוי לחזור להופעות אורח, וגם די ברור מי נשאר בחוץ

ידענו שזה בדרך, שמענו את השמועות, אבל אין טוב יותר ממראה עיניים – נטפליקס סוף סוף שיחררו את הטריילר הרשמי המלא של "מופע שנות ה-90", סדרת ההמשך של "מופע שנות ה-70", ובכך חשפו את כל הקלפים המרכזיים שלהם: חזרתם, לפחות להופעות אורח, של כל חברי הקאסט המקורי. כמעט.

חוץ מלהציג לנו כמה מנערי הקאסט החדש, שמיד נגיע אליהם כי הם פחות חשובים, אפשר לראות במהלך הטריילר את אריק ודונה (ביחד, ועם ילדה), קלסו וג'קי (ביחד, ועם ילד), פז (בתור ספר, ואולי סוף סוף מחוץ לארון) ואפילו את שובו של הסטלן הכי אהוב עלינו. לא, לא הייד, אלא ליאו (בגילומו של טומי צ'ונג האפוי תמידית). למה לא הייד? כנראה כי  דני מסטרסון, שגילם את הסטלן הקונספירטור החשוד, עומד כיום בפני משפט על תקיפה מינית של ארבע נשים שונות.

אה כן, ויש גם את קאסט הנערים החדש. הסדרה החדשה תעקוב אחר ליה, ביתם של אריק ודונה, שחוזרת לביקור קיץ אצל סבא וסבתא רד וקיטי פורמן (קורטווד סמית' ודברה ג'ו רופ, שגם יפיקו את הסדרה). שם היא פוגשת מגוון נערים רחב שדי דומה, אך מספיק שונה, מאלה שהכירו הוריה. בחבורתה תמצאו את: גוון – הריוט גירל המקומית; נייט – שמתואר כמי שנראה כמו ספורטאי גדול וטיפש, אבל הוא למעשה לא ממש אתלטי; ניקי – הבחורה לחוצת הציונים וחברתו של נייט; אוזי – נער גיי ואסייתי; וגם ג'יי – נער פלרטטן מאוד שלא תמיד מצליח, ובנם של ג'קי וקלסו.

את הסדרה החדשה יפיקו יוצרי הסדרה המקורית, בני הזוג בוני וטרי טרנר (שמכירים דבר או שניים על הניינטיז, בתור האנשים שכתבו את סרטי "עולמו של וויין") יחד עם אחד הכותבים המקוריים של "מופע שנות ה-70" (שגם כתב את רוב הסדרה החדשה) וגם צמד השחקנים סמית' וג'ו רופ, שהצטרפו לצוות ההפקה ממרום גילם. עכשיו, כשהסדרה מתמקדת בפערי דורות משולש, נותר רק לראות איך אריק פורמן יפשל הפעם. יש דברים שלא משתנים.

"מופע שנות ה-90", החל מ-19.1 בנטפליקס