היה נח: ימי שישי צפויים להיות סוערים בקפה בוקה החדש

סניף שני לקפה בוקה נפתח השבוע בחלל של קפה נח

בוקה. צילום: בן קלמר
בוקה. צילום: בן קלמר
18 בפברואר 2015

הצילום הקבוצתי המתעד את הגרעין הקשה של לקוחות קפה נח נותר תלוי על הקיר, ככבוד שחולקים גם למי שאיננו עוד. כל השאר עוד מבולגן לתפארת: אדניות עץ מקיפות את הגינה ובכל אחת צמח תבלין שונה, ריהוט מכל הסוגים: מושבי קולנוע נושנים מעץ, שולחן נגרים גבוה עשוי קורות, ספסלים, כורסאות. האחים פעמוני מקפה בוקה שביהודה המכבי פתחו פה בית קפה נוסף ומרווח יותר – ומקום כזה מאפשר להם להשתכלל.

התפריט כתוב בגיר באותיות ענקיות על הקיר וכולל פסטות, סלטים שמוגשים בקעריות לא מאוד גדולות של קורנפלקס, סנדוויצ'ים מושקעים, ובעיקר מגשי ארוחות לכל שעות היום: מגש בוקה של ארוחת בוקר עם מקושקשת, סלט, לבּנה, טונה, חומוס וירקות צלויים; מגש בורקס וסלט; מגש רומני עם ביצים, סלט תפוחי אדמה, איקרה, הרינג ואשל (!); מגש שעיקרו חביתת ירק; מגש ביצה בקן שנקראת פה ביצה בחור ולביבה (30־38 ש"ח לארוחה).

השבוע, כשהמקום נפתח להרצה, עדי ועומר פעמוני וצוות בית הקפה הזמינו עוברי אורח חולפים להיכנס לקפה ועוגיית שוקולד צ'יפס אקסטרה צ'אנקיט על חשבון הבית. מהשבוע הבא כולם יוכלו להתיישב להפוך (10 ש"ח), ולהרגיש רצויים ומפונקים כמו אוליגרכים פזרנים. ימי שישי צפויים להיות סוערים במיוחד, כשבמטבח נרקמות מנות מפתיעות וחלות של ויזניץ מצטרפות לארוחה ואף נמכרות הביתה.

בוקה