כתוב בעור: מכוני קעקועים ופירסינג שווים בתל אביב

איפה עושים קעקוע בתל אביב? ואיפה אפשר למצוא את הפירסר שינקב אתכם כהלכה? מכוני הקעקועים והפירסינג המוצלחים בעיר

קעקועים. אילוסטרציה - שאטרסטוק
קעקועים. אילוסטרציה - שאטרסטוק
קעקועים עושים לכם את זה? יש לכם נוצת טווס ענקית על הגב? אולי כלב בולדוג סולידי על הקרסול? בין אם אתם בעניין של רישומים גרפיים או של יצירות ענקיות וצבעוניות, הבחירה הקשה באמת היא לא איזה קעקוע לעשות – אלא באיזה מכון (או אצל אצל איזה מקעקע) לעשות אותו. הנה כמה המלצות למכוני קעקועים בתל אביב שיוכלו לעזור לכם עם הגרפיטי הפיזי הבא שלכם:

קטיה בר

קטיה בריודין מקעקעת בסטודיו פרטי, ואמנם הגיעה אלינו מירושלים אבל הפכה במהרה לסמל תל אביבי בזכות האינדיבידואליזם והמקצועיות שלה. בריודין מתמחה בעבודה בשחור שהלכה והשתכללה עם השנים לכדי סגנון ייחודי, קומיקסי משהו ושזור בהומור, שאותו תוכלו לזהות מקילומטרים על אינספור ידיים ורגליים בעיר. "אני מבצעת רק עבודות מקוריות שלי, ועיצובים שאני יוצרת מאפס", סיפרה לנו בראיון כששאלנו מה הטרנדים החמים בעולם הקעקועים. "לכן קשה לי לדבר במושגים של טרנדים – קעקועים לא אמורים להיות טרנדיים, הם לא בגד. קעקוע הוא יצירת אמנות שתישאר עליך לכל החיים ויש להתייחס אליו ככזה".

כתובת: פרנצויז 14 / 050-305-1045 /  פייסבוק 

ג'ון בוי טאטו

הסטודיו של דני גינזבורג ויהונתן בונן הוא הפתעה אמיתית למי שחשב שסצנת הקעקועים בעיר מתחילה ונגמרת בפלורנטין. בין בתי קפה מנומנמים על ארלוזרוב, כונסה לה נבחרת מנצחת של מקעקעים מדוייקים, אשפים בהצללות ופרטים קטנים שמתדהרים בסקאלת צבעים מרשימה. עבור כל אחד מהמקעקעים תצטרכו לעמוד בתוור שיכול להגיע לחצי שנה ויותר, אז תרגישו חופשי לקבוע פגישה כבר עיקצוץ הרצון לקעקוע חדש. אם חשקה נפשכם בעבודה ריאליסטית מהפנטת בשחור-אפור-לבן או בצבע, זה המקום בשבילכם.

ארלוזורוב 28, תל אביב / 050-902-1013  / johnboytattoo.com

Noam Yona Tattoos

הסטודיו העסוק של נועם יונה מוכר בזכות קעקוhttps://www.instagram.com/p/By5hHLVFoWw/עים גאומטריים, עבודת נקודות (דוט וורק), שרוולים, צורות תלת מימדיות וכל היוצא בזאת. בסטודיו עברה הכשרה שרה קורי המוכשרת שמתמחה בסגנון סקצ'י ואאוטליינים. הסטודיו פתוח משנת 2014 וכרגע ההרשמה סגורה לתורים מרוב עומס – כך שאם אתם רוצים להירשם כדאי שתתכוננו לחכות לפחות כמה חודשים. אפשר לבוא עם רפרנסים לסטודיו וכל הקעקועים מצוירים לפי בקשה. למי שדואג -אין סיכוי שתראו את הקעקוע שלכם על מישהו אחר. הכל יחיד במינו ונעשה לפי בקשה עם הטאצ' של הסטודיו. מומלץ לחובבי קווים מדויקים, דקים וישרים.

כצנלסון 28, גבעתיים, 7498927־054 / פייסבוק

View this post on Instagram

Enjoy Jonathan! Keep rockin' #geometrichalfsleeve

A post shared by Noam Yona (@noamyonatattoos) on

View this post on Instagram

•• HEART ••

A post shared by Noam Yona (@noamyonatattoos) on

קעקועיזם / Tattooizm

הסטודיו בבעלות דניאל גרם וגל גרשון (שהוא גם הפירסר של המקום) מעסיק מקעקעים אירופאיים לצד אלה הישראלים. באתר אפשר להתרשם מקשת רחבה של עבודות וכפי שהסטודיו מעיד על עצמו, הוא בעל "גישה ייחודית לדוט וורק, קעקועים גרפיים ו- Psyart".

פרנקל 37,  03-624-0480 / פייסבוק

Dynamo Tattoo

דינמו היה קיים בראשון לציון במשך שש שנים עד שהבעלים, דורי בצורן, עבר לתל אביב. בלק וורק, גיאומטרי, אבסטרקט ואולד סקול הם רק חלק מהסגנונות שתוכלו למצוא שם אצל מקעקעים המתמחים כל אחד בסגנונו. מומלץ לעבי הקווים, פחות חובבי קעקועים בהירים ועדינות פינצטית. מלבד קעקועים מציע הסטודיו עוד שירותים כמו פירסינג, סספנשן (תליות), צילוקים, פיצולי לשון, שתלים וכל היוצא בזאת.

בוגרשוב 52, 03-947-0385 / פייסבוק

View this post on Instagram

Cover up by @jeka_s_tattoo

A post shared by DYNAMO TATTOO TLV (@dynamotattootlv) on

Vision Tattoos

הסטודיו הוקם בשנת 1998, מאז צבר קהל לקוחות נאמן שחוזר שוב ושוב לארבעת מקעקעיו. המקום ידוע בסגנון אוריינטלי, כלומר כל מה שקשור לאמנות מיפן, סין ודימויים מסורתיים, לצדם תמצאו גם אולד סקול ופורטרטים. אם בא לכם קעקוע אבל לא לגמרי נסגרתם על אחד מסויים, תוכלו להיעזר באוסף גדול של ספרים להשראה, מהם ניתן לבחור רפרנס שעל פיו יצייר המקעקע סקיצה מקורית. "גם אם מישהו בוחר דוגמה מתוך הספרים או מגיע עם דוגמה מוכנה, אנחנו מציירים עיצוב שיתאים לכל לקוח באופן אישי", מסר לנו הצוות.

מרכז בעלי מלאכה 5, 03-620-1626 / פייסבוק

אינק דונקי – Ink Donkey

הסטודיו בבעלותו של אלכס פירסוב נחשב לאחד האהובים בתחום. הסטודיו מעסיק שבעה מקעקעים, ביניהם אלכסיי זמוטבסקי שעובד שם מהיום הראשון וידוע כאחד שלוקח את העבודה שלו ברצינות מירבית. סגנונותיו הם טרדישיונאל, בלקוורק וגיאומטרי. מקעקעים נוספים בעלי קהל לקוחות וותיק ונאמן הם אבי נשיא הוותיק והמוערך שמתמחה בסגנון יפני וטרדישיונאל, ארד ברט עם ניסיון של 20 שנים שמקעקע בשלל סגנונות עם הרבה לקוחות פרטיים וחוזרים, ניק ינסי בעל ניסיון של עשור שמתמחה בניאו טרדישינאל, מיה ברנט עם ניסיון של 5 שנים שמתמחה בטרדישיונאל, דור דלוגץ' שהתלמד בסטודיו וכעת הוא בעל ניסיון של שנה ומתעתד להתמחות ביפני וטרדישיונאל ומיכה פישמן עם ניסיון של שלוש שנים שמתמחה בדוט וורק ובלקוורק.

ידידיה פרנקל 4, 6097229־03 / פייסבוק 

גיא פיטשון

פיטש מקעקע כבר חמש שנים, בעיקר את האיורים שלו מהם אפשר להתרשם בעמוד האינסטגרם שלו. אם הם מוכרים לכם, זה בגלל שציורים שלו צצים פה ושם כאמנות רחוב ברחבי העיר. כרגע הוא עובד בשיטת מפה לאוזן ואם יש לכם רעיון או חזון בראש – תוכלו לספר לו עליו והוא יהפוך אותו לציור בסטייל שלו.

אינסטגרם / רחוב רענן 22 

View this post on Instagram

@aya_argov

A post shared by P/T/C/H (@p.t.c.h) on

 

UNTAY

בועז סיידס החל לקעקע בשנתיים האחרונות והיום הוא חלק מקולקטיב של שלושה מקעקעים (ביניהם קטיה בריודין) שיושבים ביחד אך לכל אחד יש את הסטודיו הפרטי שלו. הם יושבים באותו בניין שמאכלס את קולקטיב האמנים "פריטי מס" כך שאווירת הארט חוגגת. "אני עושה דברים שלי בלבד אבל מקבל גם בקשות", אמר לנו סיידס. "אני בונה רעיונות עם לקוחות אבל בסגנון שמייחד אותי. אם צריך להגדיר את הסגנון שלי הייתי אומר שהוא סקצ', אבסטרקט ופיגורטיבי".

אינסטגרם / פייסבוק

https://www.instagram.com/p/BaB-1alHBop/

יסמין ברגנר – Yasmine Bergner

ברגנר למדה בבצלאל וגם ב – The School of The Art Institute of Chicago. היא לא רק מקעקעת –  היא אמנית רב תחומית שהמציאה שיטת טיפול בעזרת קיעקוע במטרה לעזור לאנשים. בנוסף, היא גם אוצרת את התערוכה  "גוף האדם כיצירת אמנות", המוצגת כעת במוזיאון ארץ ישראל.

פייסבוק

קיפוד

אחד מהמקומות הגדולים והמוכרים בעיר שמושכים אליהם לקוחות מגוונים. הסטודיו הוקם בשנת 2005 ומועסקים בו מקעקעים בעלי וותק רב כמו מיכאל קוזלנקו, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים. מסקר קצר שערכנו אצל חברינו המקועקעים, אמרו לנו שהמקום אכן מקצועי מאוד אבל יש מקום לשיפור בגזרת יחסי האנוש. מצד שני, בואו נגיד שרוב המקעקעים לא היו עומדים בתפקיד של מארח/ת. אולי רק בתל אביב, בעצם.

קיפוד, קינג ג'ורג' 44, 6205865־03 / פייסבוק