בלי להתפשר על איכות: 6 מלונות זולים במדריד

מדריד. צילום: שאטרסטוק
מדריד. צילום: שאטרסטוק

מגיעים למדריד ורוצים לחסוך מבלי להתפשר על רמה? הרשימה הזאת בדיוק בשבילכם

Room Mate Alicia

מדובר ברשת מלונות ספרדית שמספקת לכם חדרים מסוגננים ומעוצבים בצורה מודרנית, נעימים מאוד והכי חשוב – במיקומים מצויינים. אחד מהם הוא Room Mate Alicia שממוקם במרחק של כמה דקות הליכה מהכיכר המרכזית של מדריד, כיכר פוורטו דל סול.
כתובת: Calle Prado, 2
להזמנת חדר במלון>>

 

 

המלצות נוספות:
מה היא השכונה הכי מגניבה במדריד?
איפה עושים שופינג במדריד? 

Sterling

המלון ממוקם במרכז העיר, בקרבת ה-Gran Via ומציע חדרים נקיים המעוצבים בפשטות. במרחק הליכה מהמלון תוכלו למצוא את הארמון המלכותי, וסניפים של כל רשתות האופנה הגדולות.
כתובת: San Bernardo, 29-31
להזמנת חדר במלון>>

The Hat

הצלון ממוקם במרחק של 150 מטרים בלבד מפלאזה מאיור (The Mayor), ומציע חדרים שטופי שמש המתאימים לכל האורחים, החל מחללים עם מיטות קומתיים לקבוצות עם חדרי רחצה משותפים ועד חדרים ליחיד או זוגי עם חדרי רחצה פרטיים – חלקם אפילו עם מרפסת קטנה. תוכלו למצוא עיצוב פשוט ומעשי, אינטרנט אלחוטי חינם, ודלפק קבלה הפועל במשך 24 שעות ביממה. הבונוס הגדול של המלון הוא הגג, שהוא גם פתוח לציבור, ובו מקומיים מרבים להעביר את אחר הצהריים עם כמה בירות.
כתובת: Calle Imperial, 9
להזמנת חדר במלון>>

Room007 Chueca Hostel

בזכות המיקום הנפלא והגג המקסים זהו אחד ממלונות הלואו קוסט (או הוסטל, אם תרצו) המומלצים בעיר. גם כאן ישנם חדרים משותפים ופרטיים עם גישה למטבח משותף שיכול לחסוך לכם גם כסף על אוכל במסעדות.
כתובת: Hortaleza, 74
להזמנת חדר במלון>>

Toc

באכסניית הבוטיק הזאת תמצאו חללים מודרניים ואלגנטיים, עם ריהוט מעוצב, רצפות פרקט ואווירה נעימה. היא ממוקמת ממש בסמוך לפוארטו דל סול ומדי פעם נערכות במקום מסיבות שוות במיוחד.
כתובת: Plaza de Celenque, 3
להזמנת חדר במלון>>