חמישה מלונות מומלצים בניו יורק (וטיפ אחד להרפתקנים)

בהשראת המלוכה הבריטית, הבוהמה הצרפתית או בלב שכונת בושוויק: חמישה מלונות מומלצים וקבוצת פייסבוק אחת שתחסוך לכם הרבה כסף

Plaza Hotel. Photo by Getty Images
Plaza Hotel. Photo by Getty Images

צ'לסמור אפרטמנטס

דירות מרוהטות ליד היוניון סקוור לתקופות קצרות (חודש עד תשעה) בבעלות ישראלית ובניחוח ניינטיזי. אם יתמזל מזלכם תחזו ברוח הרפאים של ג'רי סיינפלד. 3,200 דולר לחודש לדירת סטודיו.
לפרטים נוספים

פלאזה הוטל

במלון פלאזה מקבלים הרבה פינוקים תמורת הרבה כסף, וכולם מרוצים כל עוד איש לא גונב מגבות. המלצה לנסיכות: תה של אחר הצהריים באולם הוויקטוריאני המפורסם The Palm Court.
להזמנת חדר במלון

Plaza Hotel. Photo by Booking.com
Plaza Hotel. Photo by Booking.com

Library Hotel

מלון בוטיק הממוקם בקרבת בריאנט פארק, תחנת גרנד סנטרל וכמובן הספרייה הלאומית של ניו יורק, המבוסס על קונספט שיטת דיואי למיון ספרים. כל אחת מעשר הקומות של המלון מוקדשת לקטגוריה ספרותית שונה מהיסטוריה ועד מתמטיקה, ובכל חדר יצירות אמנות וספרים הקשורים לקטגוריה. המלון מציע לדייריו גם ספריית ענק של ספרים וסרטים, ועל הגג פועל בר ובו משקאות המבוססים על יצירותיהם של ארנסט המינגווי והרפר לי.
להזמנת חדר במלון

Library Hotel. Photo by Booking.com
Library Hotel. Photo by Booking.com

The NoMad Hotel

מלון בוהמייני הממוקם בבניין שנבנה ב-1903 בברודווי בסמיכות למדיסון סקוור פארק. המלון מעוצב בהשראת תצלומים של פריז מתחילת המאה, עם רצפות עץ מייפל, אמבטיות עתיקות (אל תדאגו, הצנרת שופצה עם השנים) ומגוון מוצרי טיפוח המבוססים על שמן ארגן הישר מפרובנס. כל חדר מכיל אוסף אמנות קטן הכולל איורים, תצלומים ומכתבים שנאספו מחנויות עתיקות ברחבי צרפת.
להזמנת חדר במלון

The NoMad Hotel. Photo by Booking.com
The NoMad Hotel. Photo by Booking.com

טיפ למטיבי לכת

ג'יפסי האוסינג

מחיר הוגן לחדר בדירת שותפים בברוקלין הוא 30־90 דולר ללילה, לא יותר, ועמוד הפייסבוק Gypsy Housing שם לו למטרה לשמור על מחירים מרוסנים. רק ודאו שאתם שוכרים חדר בשכונה נורמלית ומאדם אמיתי שאינו רוצח.

לפרטים נוספים