הו לא: התסריט של "מלחמת הכוכבים" החדש דלף לאיביי

הבמאי ג'יי.ג'יי אברמס סיפר כי אחד השחקנים שכח את התסריט מתחת למיטה. למרבה המזל, מישהו שם לב לפאשלה בזמן

"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר"
"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר"
26 בנובמבר 2019

"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר" כמעט חטפה מכה משמעותית: הסרט יגיע לאקרנים רק ב־18.12, אבל פאשלה עצומה גרמה לדליפת התסריט לאינטרנט, והמעריצים היו עלולים לגלות איך מסתיימת הטרילוגייה האחרונה בסדרה, כך פורסם במגזין וראייטי.

נהלי האבטחה שנוקטות דיסני ולוקאספילם הם מוקפדים מאד, במטרה לשמור את כל פרטי העלילה בסוד עד ליציאת הסרטים. אלא שהבמאי ג'יי.ג'יי אברמס חשף השבוע בתכנית "בוקר טוב אמריקה" כי התסריט המקורי של הסרט החדש הגיע לאיביי. "אחד השחקנים, לא אומר מי – אני רוצה, אבל לא אעשה זאת – השאיר את התסריט מתחת למיטה והוא הגיע לידי מי שניקו את המקום. לאחר מכן הוא הועבר למישהו אחר, שהלך למכור אותו באיביי".

למרבה המזל, אחד העובדים של דיסני ראה את הפריט הנחשק עוד בטרם הספיק להימכר. "למרות כל האבטחה, עדיין חייבים להיזהר", סיכם אברמס.

באותו ריאיון סיפר הבמאי כי הצילומים של "עלייתו של סקייווקר" לא הושלמו עד ליום ראשון האחרון. "אתה רואה משהו וחושב, 'זה יכול להיות ברור יותר, זה יכול להיות טוב יותר'. אם יש אפשרות לתקן, מנצלים אותה".

אברמס גם התייחס לפתרון שמצאו לחסרונה של קארי פישר, שגילמה את הנסיכה ליאה והלכה לעולמה ב־2016, לפני שהחלו הצילומים לסרט. לדבריו, נותרו כמה צילומים שלא שומשו מ"ממלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" מ־2015. אברמס ערך אותם מחדש לתוך הסרט, ובכך העניק לליאה פרידה ראויה. "היינו חייבים שהיא תהיה בסרט איכשהו. חזרנו לצילומים וקלטנו שנוכל לספר את הסיפור, ליצור סצנות איתה. קשה לי להאמין שהיא לא כאן. עבדנו איתה בחדר העריכה כמעט שנה והיא חיונית, והיא שם, היא מצחיקה… זה סוריאליסטי".