מלכוד בשדרה: נפתח הסניף השלישי של בר 22

עם תפריט זול ווייב צנוע התמקם הסניף השלישי לבר 22 בשדרות רוטשילד

בר 22. צילום: אורן זיו
בר 22. צילום: אורן זיו
31 במרץ 2015

בכל מקום שבו יופיעו הספרות 22 תחפשו מלכוד – זה הרעיון שעומד מאחורי הספר "מלכוד 22", אלא שלפעמים זאת פשוט כתובת. רודי מינון, השף הזכור לכם לטובה מביסטרו סילביו (שכבר איננו), החליט לפתוח בר. הוא חבר לאודי בן חמו, שניהל כמה מקומות ליליים, ולאסי קוריס, ויחד הם הקימו לפני חצי שנה את בר 22 ברחוב ירמיהו 22. כדי לאפשר ללקוחות לשלוט על ההוצאות התקציביות שבבילוי הם קבעו מחיר אחיד של 22 ש"ח. מאז פתחו השותפים סניפים נוסף בהרצליה, והשבוע נפתח הסניף השלישי בשדרות רוטשילד 21, במקום קופי האוס, שתמיד נשאר קצת אמורפי ולא מובן בקונספט ובעיצוב שלו.

המבנה הפינתי רחב הממדים נבנה מחדש מהיסוד, אבל בעיצוב מאופק, כי בכל זאת המקום אמור לשדר את המוטו שלא עושקים אותך. לפיכך המקום הבנוי בשני משטחים בגבהים שונים זכה לרצפת בטון מוחלק, ללבנים חשופות ולהמון שרפרפי בר גבוהים וצנועים. עמדת די.ג'יי בכניסה מיועדת להופעות מתחלפות, והשף־די.ג'יי ישראל אהרוני כבר הספיק לנגן שם. בערבים נטולי די.ג'יי הקו המוזיקלי נע סביב Fאנק, רוק קלאסי, נגיעות אלקטרוניות וקצת ג'אז. המספר הייצוגי 22 מוטבע בכמה מקומות, בין השאר על דלתות השירותים, ומעורר מחדש את השאלה, האם זה אכן מחיר כדאי? נכון שבשביל מנה של אדממה עם מלח גס ולימון זה לא זול, אבל במחיר הזה יציעו לכם גם המבורגר, שיפוד סינטה עם צ'ימצ'ורי, כריך רוסטביף עם איולי וואסבי ומנה של צ'יפס שבמטבח המקום חותכים מתפוחי אדמה טריים ומטגנים במקום.

הבחירה ב־22 כמחיר קבוע אינה הרמטית: למשקה קל תתבקשו לשלם 12 ש"ח, ולעסקיות צהריים שיוגשו בתום תקופת ההרצה וכוללות מנה עיקרית, תוספת ובירה או יין 44 ש"ח. יש גם ארוחה עם שניצלונים, כריך עוף עם בטטה ואבוקדו, כריך צמחוני עם רטטוי, בולגרית וביצת עין ותוספות כמו שיפודי ירקות עם שמן עשבים ופרמזן או פופקורן פטריות עם איולי צ'ילי. כלקוחות אתם יכולים לצאת מפה עם חשבון של 25 ש"ח כולל טיפ, ואתם גם עלולים לשתות עד שתהיו שתויים מכדי להבחין כמה בזבזתם, ואז זה בהחלט עלול להיות מלכוד 22.

22, שד' רוטשילד 21, 4290900־054, כל יום 19:00־4:00