ממילאנו לתל אביב: מרסלו בורלון יציג בשבוע האופנה

שבוע האופנה גינדי תל אביב מתהדר בשחקן רכש זר ומפתה. איש האופנה והלילה האיטלקי, מרסלו בורלון, יציג באירוע שיתקיים בעוד שבועיים לצד המעצבים המקומיים

מרסלו בורלון ישתתף בשבוע האופנה בתל אביב. צילום: יח"צ
מרסלו בורלון ישתתף בשבוע האופנה בתל אביב. צילום: יח"צ
6 באוקטובר 2015

אחרי שכיהן כמנהלו האמנותי, חוזר מרסלו בורלון לשבוע האופנה גינדי תל אביב שיתקיים בעוד כשבועיים – אך הפעם על תקן משתתף מן המניין. המפיק, האמן, הדי.ג'יי והסטייליסט בן ה-39 שגם אוחז במותג האופנה MARCELO BURLON County of Milan, צפוי לנעול את יום התצוגות השני בתצוגה אינטראקטיבית במיוחד בשיתוף להקת המחול L-E-V של הרקדנית והכוריאוגרפית שרון אייל וגיא בכר.

מתוך התצוגה של מרסלו בורלון לאביב-קיץ 2016. צילום: יח"צ חו"ל
מתוך התצוגה של מרסלו בורלון לאביב-קיץ 2016. צילום: יח"צ חו"ל

בורלון, יליד פטגוניה, ארגנטינה, עבר בגיל 15 להתגורר עם משפחתו באיטליה, שם כילה את חיי הלילה ואת עולם האופנה. את שורשיו הוא נוהג לבטא בעיצובים שלו, בהם הוט משלב מוטיבים אפריקאיים ואלמנטיים ניאו-שבטיים מודרניים. בתחילת דרכו עסק בורלון בהפקה ויחסי ציבור של אירועי אופנה במילאנו, ובהמשך התגלגל ליצירת סאונד ותיקלוט בתצוגות ובמסיבות הרשמיות של שבועות האופנה הגדולים בעולם. במקביל אף ייעץ ותרם למגזינים כמו i-D ו-Hunter ולבתי אופנה נחשבים שהעיקרי בהם הוא ז'יבנשי, בראשו עומד ריקרדו טישי, אחד מחבריו הקרובים של בורלון.

לפני כשלוש שנים הוזמן בורלון לנהל אמנותית את שבוע האופנה גינדי תל אביב, על ידי המפיק ובן זוגו דאז, מוטי רייף. הפעם, כאמור, ישוב על תקן מעצב לצד שורת המעצבים המקומיים שיציגו באירוע, ביניהם דורין פרנקפורט, דודו בר אור, גדעון וקארן אוברזון, טובל'ה, אלמביקה, גדי אלימלך ונוספים.

שבוע האופנה גינדי תל אביב 2015 יתקיים בין התאריכים 18-21.10 בקניון TLV Fashion Mall.