ממעמקים: הסטייליסטית שהפכה פנינים מגולפות לעיסוק מעצים

אודליה דהן הרגישה אבודה, ולא במובן הרע של המילה. היא התאהבה בפנינים מגולפות בצורת גולגולת והפכה אותן למותג תכשיטים מהפנט שכדאי לכם להכיר

lostforlife8. צילום: שני אלון
lostforlife8. צילום: שני אלון
23 בינואר 2019

אודליה דהן לא תיארה לעצמה שצורפות תכשיטים תהיה משהו שהיא תעשה למחייתה. כסטייליסטית היא יצרה לוקים להפקות ולטלוויזיה, עד שנתקלה בפנינה מגולפת בצורת גולגולת שיצר אומן יפני. "זה היה הדבר הכי מיוחד שראיתי, רציתי את זה מאוד ופשוט לא הצלחתי למצוא בשום מקום, אז ניסיתי למצוא אלטרנטיבה", היא מספרת. אחרי חודשים של חיפוש, דהן מצאה אומנית שהסכימה לגלף עבורה שש פנינים לצורת גולגולת, למדה בעצמה איך לצרוף אותן לכדי תכשיט, והשאר היסטוריה.

מצאה בפנינים כוח. אודליה דהן. צילום: גולן דרחשן
מצאה בפנינים כוח. אודליה דהן. צילום: גולן דרחשן

"מאחורי כל טבעת ותכשיט שאני יוצרת יש רעיון ועוצמה", היא מוסיפה, "יחד עם הקמת המותג עברתי גירושים ומעבר דירה, הרגשתי אבודה בהמון מובנים, אבל לא בהכרח בקטע רע – לכן קוראים למותג Lost for life. הוכחתי לעצמי שאני יכולה לבנות משהו מאפס, ואני רוצה להעביר הלאה את העוצמות האלה בצורת פנינים, שהוא חומר מאוד חזק בטבע".

חברה קטנה. התכשיטים של lostforlife8. צילום: אודליה דהן
חברה קטנה. התכשיטים של lostforlife8. צילום: אודליה דהן

עוד כתבות מעניינות:

היצורים הקטנטנים של המאיירת הזו יגרמו לכם להתאהב
חשבון האינסטגרם שיגעיל ויקסים אתכם בו זמנית
שמיכת הפוך שהפכה לטרנד קוטור

הפנינים לרוב מותאמות בידי דהן לאדם המזמין אותן ממנה, "אנחנו עושים סוג של דמיון מודרך כדי לראות איזו פנינה ואילו יהלומים יתאימו. הגולגולת הופכת להיות חברה קטנה ומלאת רגש, שהופכת להיות חלק מהאדם שהיא שייכת לו, כמו דיוקן".

כל פנינה היא כוח. צילום: אודליה דהן
כל פנינה היא כוח. צילום: אודליה דהן

450-2,800 ש"ח, להשיג כאן