ממש לא רוצים: שלט ההסתה של "אם תרצו" ברוטשילד הורד – והוחזר

שלושה ימים בלבד אחרי שנתלה ועורר סערה, נתלש השלט של ארגון הימין "אם תרצו" נגד "שוברים שתיקה" בשדרות רוטשילד

השלט מורד. מתוך עמוד הפייסבוק של "אם תרצו"
השלט מורד. מתוך עמוד הפייסבוק של "אם תרצו"

העם אמר את דברו? לאחר ימים ספורים בלבד, שלט פרסומת של ארגון הימין "אם תרצו", הורד חלקית מהבניין עליו נתלה בפינת הרחובות רוטשילד ובר אילן בתל אביב. שלט החוצות הענק, שנשא את הכיתוב "העם בעד צה"ל, העם נגד השתולים", הוא חלק מקמפיין ארצי של ארגון הימין, שבו הם קוראים לדה לגיטימציה לארגוני שמאל רבים ובראשם ארגון "שוברים שתיקה". עוד לפני כמה ימים, כשנתלה השלט על הבניין, רבים מתושבי העיר ראו בו סדין אדום והחלו למחות נגד הקמפיין בתל אביב. ניר ברעם כתב לטיים אאוט: "בחברה סבירה הימין והשמאל היו אמורים לומר להם בקול אחד: עד כאן. לא בתל אביב, לא בחיפה, לא בבאר שבע, לא על בניינים ואפילו לא על ספסלים".

https://www.facebook.com/imtirtzu2006/photos/a.849864951737806.1073741829.849824028408565/994534850604148

ארגון "אם תרצו", בחר להפנות אצבע מאשימה לארגון הקרן החדשה והעלו לעמוד הפייסבוק שלהם תמונה של השלט הקרוע עם הכיתוב : "זה כנראה מה שקורה כשהקרן החדשה לא אוהבת שלט נגדה בתל אביב".

מארגון "הקרן החדשה" נמסר לטיים אאוט: "האשמת הקרן בקריסת השלט של אם תרצו היא עוד אחת משורת הקונספירציות של ארגון הימין הקיצוני ההזוי הזה. בפועל, נראה שאפילו הקירות בתל אביב פיתחו אלרגיה חריפה למסרים המסיתים של הארגון"

מארגון "אם תרצו" נמסר: "השלט הוחזר למקומו, יחד עם שאר שלטי הקמפיין שעומדים יציבים מתמיד. השלט הציג סקר שהראה מה חושב הציבור הישראלי. העם איתנו, גם אם כמה תושבים חושבים שהם העם".