מניה בטוחה: 5 דגמי סניקרס ששווים יותר מהדירה שלכן

יש לכם זוג סניקרס במהדורה מוגבלת בארון? יש מצב שהם שווים 20,000 דולר ושהגיע הזמן לסחור בהם. פלטפורמה חדשה מרעישה את קהילת הסניקרס האובססיבית עם מעקב מדויק של מידע, שווי וצפי לתשואה על כל השקעה בזוג נעלי ספורט שהפכו לפריט מבוקש. אז על מה כדאי לכם לשים את הכסף? הנה 5 הזוגות הנחשקים ביותר

סניקרס
סניקרס
21 באוקטובר 2018

אובססיה לסניקרס. אי אפשר איתה, אי אפשר בלעדיה. בשנים האחרונות, הבהלה לסניקרס הפכה לתופעה עולמית אופנתית של ממש, מחליפה את עקבי הסטילטו ומשאירה אבק לנעליים אלגנטיות לנשים וגברים כאחד. חליפה? הולך עם סניקרס. שמלה? הולכת עם סניקרס. קז'ואל? הכי סניקרס שיש. פוסט לאינסטוש? כדאי מאוד שיש שם סניקרס.

לקהילת האובססיביים יש סקאלה רחבה – בצד אחד נמצאים הבייסיקס שמתלבים מעוד זוג וואנס ודגם כלשהו של Yeezy או להיט עונתי כלשהו של בלנסיאגה. אוקי. מצד שני נמצאים האנשים שלוקחים את אוסף הסניקרס שלהם ברצינות של דוקטורנט פיזיקה, רגע לפני שהוא מגלה נוסחה חדשה לעבור בין מימדים בזמן. כן. עד כדי כך.

אותם אובססיביים חמודים וודאי ישמח לגלות על stockx – סופרמרקט של סניקרס שעושה דברים אחרת. מאז נוצר בשנת 2016 על ידי ג'וש לובר, סטוקס הוא לא רק המקום למעריצי סניקרס, הוא גם הפלטפורמה בה הם יכולים לראות את שווי המוצר וכמה שווה להם להשקיע בו. המשמעות היא שזהו האתר הראשון שהופך את אוצרות הסניקרס לשוק מניות.

"בתור התחלה, הכי טוב שתימצד לסניקרס מקוריות בצורתן המקורית, מבלי שהדגם שלהן קיבל הוצאה מחודשת ומבלי שסטוק נוסף שלהן שוחרר לשוק", מייעץ לובר, ונותן כדוגמה את דגם ה-  Human Race adidas NMDs של פארל וויליאמס, שצברו מוניטין ועדיין לא שווקו מחדש בשוק. עוד השקעה בטוחה היא דגם הסניקרס של נייק בשיתוף וירג'יל אבלו, המעצב הראשי של בית האופנה אוף וויט. הנעל שלהם, מדגם Off-White Nike Blazer, עלתה משווי של 500 דולר, לשווי של 1150 דולר. מוכנים להיכנס למשחק השקעות הסניקרס? הנה 5 ההשקעות החמות:

1. NIKE AIR PRESTO OFF WHITE – FIRST EDITION

שיתוף הפעולה הראשון של נייק עם וירג'יל אבלו, הראשון מבין 3 שיתופי פעולה של נייק עם המותג אוף וויט. שוחרר במהדורה מוגבלת ולא יצא לשוק מאז. שווה היום 1,600 דולר, מחיר הגבוה ב-900 אחוז יותר ממחיר הנעליים המקורי.

 

2. JORDAN 1 RETRO HIGH OFF-WHITE CHICAGO

הדגם שהיה לאחד המצופים בשנת 2017 – הפעם הראשונה שוירג'יל אבלו והמותג של ג'ורדן חוברים לדגם אחד. מאז השקת הדגם, המחיר שלו הוכפל פי 12 ושווה היום 2,400 דולר.

3. NIKE MARS YARD TOM SACHS

הדגם הראשון פרי שת"פ של נייק והאמן טום סאשס. כיום הדגם נמכר במחיר שעולה פי 3 על המחיר המקורי של הנעל בעת יציאתה לשוק. מדובר בפיסת אמנות וכרגע אף משתמש לא מציע את שלו למכירה באתר. אם יש לכם במקרה דגם כזה, אנשים מחפשים לקנות.

4.  ADIDAS NMD HU PHARRELL HUMAN RACE YELLOW

השת"פ הראשון של פארל וויליאמס עם אדידס NMD. דגם שהיה מיועד לשיא של פופולאריות עוד מיום השקתו. פאקינג פארל, בכל זאת. היום, הסניקרס האלה שוות 1,800 דולר – צמיחה של 650 אחוז לעומת המחיר המקורי.

5. THE HOLY GRAIL

שיתוף הפעולה בין Carhartt לאמינם הביא לנו את אייר ג'ורדן 4 ואת הדגם הכי מבוקש שיש, במחיר של 20,000 דולר. יש רק 10 כאלה. השקעה בטוחה.