ככה חוגגים שנה חדשה: בקצה העולם עם הדי.ג'יי הלוהט מסאו פלקס

מסאו פלקס (צילום: יחסי ציבור)
מסאו פלקס (צילום: יחסי ציבור)

מזמן לא הגיעו לכאן די.ג'ייאים גדולים? בחגיגות השנה החדשה הקרובות זה עומד להשתנות עם שתי מסיבות ענק בהובלת מסאו פלקס ומיינד אגינסט ובתמיכת מיטב הדי.ג'ייאיות המקומיות. לברוח מתל אביב בסילבסטר זו מצווה? הנה ההזדמנות שלכם לצאת צדיקים

24 בנובמבר 2022

בטח שמתם לב שהשמות הגדולים של עולם הסופרסטאר די.ג'ייז כבר לא כל כך מגיעים לתל אביב. לא נשארו בסביבה מועדונים שמוכנים לשלם את הסכומים שתקלינטי האיי-ליסט והבי-ליסט דורשים, והמקומות היחידים שנותרו בהם אפשר לפגוש את הטאלנטים הבינלאומיים הבכירים שפעם היו מתחלפים כאן על בסיס שבועי – הם פסטיבלים ו/או מסיבות ענק מחוץ לעיר שיכולות לאכלס כמה אלפי קלאברים שמוכנים לממן את התענוג ההולך-ונעשה-נדיר הזה. זה בדיוק מה שהולך לקרות גם בחגיגות השנה החדשה.

אנשי לייף טיים פסטיבל ינחיתו לחגיגות סילבסטר באתר הלאומי אום רשרש הצופה אל הים את הדי.ג'יי הלוהט תמיד מסאו פלקס, מאהובי הקהל המוצדקים ביותר בתחום שבין האוס לטכנו, ולצידו את מיינד אגינסט האיטלקים-ברלינאים שמשתייכים לאותה קטגוריה חמקמקה. מי שפספס את פלקס ואת מיינד אגינסט בעבר בוודאי ישמח לשמוע שמדובר במוזיקאים מהטופ של הסצנה והם מגיעים לכאן בדיוק בזמן שבו הביקוש לשירותיהם באירופה ובארה"ב מגיע לשיאו. כך שמדובר באמת בשיחוק נאה ביותר.

החגיגות יתפרשו על פני שתי מסיבות שיתחילו בצהריים וימשיכו אל תוך הלילה, כשמזג האויר הנוח של אילת מאפשר למסיבה להתחולל תחת כיפת השמיים גם בסוף דצמבר. את המסיבות יתגברו הכישרונות המקומיים אלה גוטמן, ריי הראל, עדי שבת, Made In TLV, MitaGami, ריף ו-Eli7. זול זה לא יהיה ולא יכול להיות כשמתחילים את השנה בכזה סטייל: כרטיס משולב לשתי המסיבות ב-390 שקלים יימכר למקדימים, חבילה שכוללת בית מלון וארוחת בוקר תגיע ל-1,100 שקלים, בעוד כרטיס למסיבה בודדת יעלה לכם כרגע 200-260 שקלים. תחושו את עצמכם עשירים רגע מה יש.

>> מסאו פלקס ומיינד אגינסט בסילבסטר באילת, 31.12-30.12, פרטים נוספים וכרטיסים כאן