מסאו פלקס בדרך לישראל: האם התקליטנים מחו"ל חוזרים?

מסאו פלקס (צילום: גטי אימג'ס)
מסאו פלקס (צילום: גטי אימג'ס)

פלקס, אחד התקליטנים האהובים בארץ, יגיע למסיבת ענק ב-24.7 במספנה של הרצליה יחד עם חברי הלייבל שלו. יותר משנה וחצי חלפו מאז נחת כאן די.ג'יי גדול מחו"ל

חיכינו חיכינו, בכינו בכינו, וסופסוף מגיע לסצנת המועדונים של ישראל השם הגדול הראשון מחו"ל מאז פרוץ מגיפת הקורונה: הדי.ג'יי, המפיק והמוזיקאי מסאו פלקס ינחת בארץ ב-24.7 ויתן אולי את האות להסתערות הגדולה של תקליטנים מחו"ל על חופי ארצנו.

מסאו פלקס, מהדי.ג'ייאים האהובים בישראל, מחזיק בקריירה ורסטילית ומעמד אגדי בהתהוות, עם דרייב בלתי פוסק ליצור, לחדש, להעז ולעקם את חוקי הז'אנרים. באמתחתו שלל רב של ריליסים שהרעידו כל פעם מחדש את הסצנה האלקטרונית הגלובלית ושפעם אחר פעם הציבו אותו בטופ המצעדים של ביטפורט, בז'אנרים שונים, בו זמנית. 

מסאו פלקס בפסטיבל קואצ'לה 2018 (צילום: גטי אימג'ס)
מסאו פלקס בפסטיבל קואצ'לה 2018 (צילום: גטי אימג'ס)

במסיבת הטוונטי פור סבן אליה יגיע בישראל, יציג פלקס את הלייבל הפרטי שלו, "ELLUM", שבו חתומים בין היתר די.ג'ייאים כמו רקסון, מאדבן, שאל אוצ'ין והדי.ג'ייאית הלוהטת MenEater. טרם ידוע מי מהם יצטרף אל פלקס במסעו אל הארץ המובטחת, אבל הרבה מוזיקה טובה תתעופף מעל הים התיכון ופלקס עצמו צפוי כמובן לתת את ההד-ליינר סט העוצמתי שלו.

המסיבה תתרחש בלוקיישן הייחודי של המרינה החדשנית "מספנה הרצליה" על רקע יאכטות וכחול של ים, ובמיוזיקTLV מסבירים שזהו "לוקיישן מרגש שיארח אותנו בצורה מדויקת ומחוברת לגודל המעמד ולמסר שאנחנו מעוניינים להעביר, אסקפיזם טהור של ים כחול תחת כיפת השמיים הרחק מהרעש העירוני הבלתי פוסק". ליינאפ סופי יפורסם במועד מאוחר יותר. יאללה רוצו לקנות כרטיסים.