החגיגה הלילית של פסטיבל הצילום: תרקדו, מצלמים!

פסטיבל הצילום הבינלאומי חל בימים אילו בפעם החמישית. יומיים לפני סוף הפסטיבל, תהיה גם חגיגה לילית יוצאת דופן בה מוסיקה, צילום, אלכוהול, והרבה ריקודים אשר ייצאו יחד למסע נוטף גרוב וחד פעמי

בואו לרקוד. צילום: יאיר פיירברג
בואו לרקוד. צילום: יאיר פיירברג
27 בנובמבר 2017

תוכן שיווקי

פסטיבל הצילום הבינלאומי מציג השנה חגיגה לילית יוצאת דופן בה מוסיקה, ריקודים, צילום ואלכוהול. הילולת ערב הפתיחה PHOTO IS:NIGHT תתקיים בקומה ה-34 של בניין מידטאון בת״א ביום חמישי ה 30 בנובמבר בשעות הלילה המאוחרות יומיים לפני תום הפסטיבל, כמתבקש.

אנג'ליקה דאס, אנושיות. צילום: יח"צ
אנג'ליקה דאס, אנושיות. צילום: יח"צ

פסטיבל הצילום הבינלאומי שמתקיים בימים אילו ועד ה-2 בדצמבר נוסד על מנת לתת במה לקידום ערכים של חדשנות בצילום, פעילות חברתית רחבה וכן בניית גשרים בינלאומיים דרך שפת הצילום. הפסטיבל שהשנה יוקדש למושג "זהות" על קשת גווניה: מזהות מגדרית, דרך זהות אישית, זהות תרבותית ועד זהות פוליטית ועוד.

PHOTO IS NIGHT צילום: אדווה רז
PHOTO IS NIGHT צילום: אדווה רז

״בשבילנו צילום הוא שפה. זוהי השפה שבה אנחנו מדברים, מתקשרים ומתווכחים. בעזרתה אנחנו מתנדבים ומלווים עשרות קהילות מוחלשות ברחבי הארץ במטרה שיוכלו לשתף אותנו בחייהם. בשבילנו צילום הוא גם חגיגה. פעם בשנה אנחנו חוגגים צילום בפסטיבל בינלאומי, שמספק במה לכל היוצרים המשתמשים בשפת הצילום ככלי להביע את עצמם ומקדם דו-שיח בין אנשים ומדינות״.

במסגרת הפסטיבל הקרוב יתקיים לראשונה בישראל מרתון צילום שבו יוזמן הקהל הרחב לקחת חלק באתגרי צילום ברחבי העיר; אירוע לילה לבן בגלריות הפסטיבל שישלב אמנות, מוסיקה ואלכוהול; וכן מגוון פעילויות כגון שיחי גלריה, סיורים מודרכים, סדנאות וכן פעילויות המתאימות לילדים ולכל המשפחה.

אל תפספסו. צילום: יאיר פיירברג
אל תפספסו. צילום: יאיר פיירברג

במסגרת התערוכות יוצגו פרויקטים מהארץ ומחו"ל, ביניהם תערוכה רטרוספקטיבית של האמן ההודי האגדי ראגו ראי (Raghu Rai);  תערוכה של צלם העיתונות האיטלקי פאולו פלגרין (Paolo Pellegrin) המספר את סיפור הכאוס בעולם הערבי מאז הפלישה לעיראק ב-2003;I Believe I Am Gay, תערוכה שבה יוצגו דיוקנאות של אנשים דתיים מהקהילה הגאה המתגוררים בהולנד; תערוכה של הצלמת הברזילאית אנג'ליקה דאס, שבה יוצגו פורטרטים שיוצרים מגוון כרומטי של צבעי העור השונים של האדם; תערוכה שתסכם את הפעילות החברתית של הפסטיבל Photovoice, שמבקשת לאפשר לקהילות מוחלשות לספר את סיפורן באמצעות שפת הצילום; פרויקט משותף עם ארכיון יד בן צבי שבו יוצגו צילומים המתעדים את יהודי צפון אפריקה במהלך מלחמת העולם השנייה; תערוכת זוכה פרס מיתר לצילום של שנת 2016, ועוד.

אטרקציה לילית. צילום: בודי
אטרקציה לילית. צילום: בודי

כתובת: מידטאון תל אביב, דרך מנחם בגין 144, כתובת לוויז: "מידטאון"

אירועPHOTO IS:NIGHT יתקיים ביום חמישי, 30.11 בין 22:00-2:00

ימים ושעות פעילות הפסטיבל:

23.11 – 16:00-22:00

24.11 – 10:00-15:00

25.11 – 10:00-22:00

26.11-29.11 16:00-22:00

1.12 – 10:00-15:00

2.12 – 10:00-22:00

מחיר כרטיס ל-PHOTO IS:NIGHT

ברכישה מוקדמת: 69 ש״ח | בערב בקופות האירוע: 90 ש״ח

לרכישת כרטיסים