מסיבת בית: "לא היה לי מושג מי הוא ובאותו רגע גם לא היה לי אכפת"

פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)
פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)

פרויקט סיפורי הסקס הגדול של Time Out: אוהב, כואב, מוזר, ביזאר, נעים, מפתיע, שקט, רועש, מרובה משתתפים או לבד. כולל כל הדירטי דיטיילז, ברור

18 בספטמבר 2017

 

י. בת 30

"הלכתי עם חברות למסיבת בית. המסיבה לא ממש עניינה אותי, אבל הלכתי לבושה כפי שאני נוהגת לעשות – עם בגדים צמודים. פתאום קלטתי בחור מזווית העין ופשוט רציתי אותו. החלטתי שאני פשוט נועצת בתים. שאלתי את חברה שלי במי מדובר ומסתבר שהמסיבה התקיימה בבית שלו.

"הוא קלט שאני מסתכלת עליו והחזיר לי מבט דומה לשלי. זה היה מבט נדר שערג אליי ולגוף שלי כמו שהייתי ערגה לשלו. באיזשהו שלב ראיתי אותו הולך לחדר צדדי שבו כולם הניחו את התיקים שלהם. חיכיתי קצת, ומשהוא לא יצא החלטתי לעשות צעד וללכת אחריו.

"הוא עמד שם והתעסק עם הנייד. נכנסתי. הייתי עם עקבים וחצאית מינית והתקרבתי אליו. בדקתי את הנייד שלי לרגע לראות אם הוא הולך והרגשתי שהוא עצר ממלאכת הסימוס. עצרתי מהבהייה במסך הקטן ושמתי את הנייד בתיק בחזרה והתקרבתי אליו ופשוט נישקתי אותו.

"זו הייתה נשיקה נהדרת. הוא נישק אותי בחזרה ואחז בי בספק כוחניות ספק עדינות, כאילו ציפה לבואי. זו הייתה הנשיקה הכי טבעית שהייתה לי בחיים. לא היה לי מושג מי הוא, מה הוא או איך קוראים לו ובאותו רגע גם לא היה לי כל כך אכפת.

"נגררנו לחדר שלו מתנשקים ונוגעים והרגשתי איך נהיה לי חם ונעים בכל הגוף. הפשטנו אחד את השנייה בכזו תשוקה מטורפת שהעובדה שיש מסיבה מחוץ לדלת ושאנחנו לא יודעים כלום אחד על השנייה לא עניינה אותנו.

"הוא ירד לי וזה היה נפלא. המוזיקה מבחוץ העפילה על הגניחות של שנינו. הסקס נמשך שעות ועשינו את זה שוב ושוב, זה היה כמו לשתות מים ולהפוך לצמאה יותר. עשינו את זה בכל תנוחה אפשרית. לא הצלחנו להתעייף.

"קמנו בבוקר אחרי שעתיים של שינה. הייתי צריכה ללכת לעבוד. עד היום אין לי מושג איך קוראים לו".

לכל הסיפורים >>
יש לכם סיפור סקס ששווה לספר? אנחנו מתים לשמוע >>