יומולדת מהחלל: הספוטניק חוגגים 3 לטירוף הלווייני

מסיבת הפופ-אפ הזאת הולכת להרעיד את הגלקסיה: הספוטניק חוגג שלוש שנים באומן 17. זה מה שמחכה לכם שם

ספוטניק. צילום: יח"צ
ספוטניק. צילום: יח"צ
23 באוקטובר 2018

תוכן שיווקי

המסע של הלווין החללי שנחת באלנבי 122 משלים 3 שנים בימים אלה, אנחנו לא יודעים כמה סיבובים זה סביב כדור הארץ בדיוק, אבל בספוטניק מבטיחים חגיגה שתעיף אתכם. מסיבת יום ההולדת אמנם לא תהיה בספוטניק עצמו, אלא תתקיים בחלל האומן 17 ברחוב אברבנאל שבדרום העיר, אך תכיל את כל מה שהביא את הספוטניק עד הלום: מוזיקה מצוינת, משקאות מדויקים ואווירה חללית מטריפה.

ספוטניק (צילום: דין אהרוני רולנד)
ספוטניק (צילום: דין אהרוני רולנד)

הספוטניק כבר סימן את עצמו כמוסד תל אביבי שנמצא כאן כדי להישאר, עם חמישה חללים מעוצבים (יש הטוענים שמדובר בשישה) ואווירה שצריך לחוות כדי להבין, אנחנו מרגישים שחגיגה כמו זו שמתכננים צוות הספוטניק היא ראויה בהחלט. מה בתכנית? תאורה מיוחדת, תפאורה חד פעמית, מיטב הדי.ג'ייז (כולל כמה שמגיעים מחו"ל כדי לחגוג!), דרינקים מושלמים וכדי לעשות את הכל טוב יותר – פוד טראק מהממת של ברטון קרפרי כדי שיהיה משהו לנשנש.

ספוטניק. צילום: באדיבות הספוטניק
ספוטניק. צילום: באדיבות הספוטניק

הליין אפ האגדי יכלול את הדי.ג'יי האגדי שהביא את מוזיקת ההאוס והטכנו האלקטרונית לקדמת הבמה – Superpitcher; הדי.ג'יי והמפיק של סצנת ההאוס והטכנו המחתרתית של ברלין – ניקו סטויאן; מאסטר הפסטיבלים ומומחה הסטים המפוארים – היימליך קנולר; נבחרת מלכה תותי ועוד רבים וטובים מהארץ ומהעולם. לא תגיעו לומר מזל טוב?

לפרטים נוספים היכנסו לאיוונט  

25.10 | אברבנאל 88 (האומן 17), להזמנת כרטיסים