קחו נשימה: מסכות הקורונה הכי יפות בתל אביב

כמה אפשר להסתובב עם מסכה חד פעמית או בנדנה שלא כיבסתן כבר חודש? מצאנו את המסכות הרב פעמיות הכי שוות בעיר, כדי שכשיבוא הגל השני לפחות נשרוד אותו בסטייל

מסכה של Happy Face - מיטל סופר ותמר אכילוב (צילום מסך מתור האתר Meital Sofer)
מסכה של Happy Face - מיטל סופר ותמר אכילוב (צילום מסך מתור האתר Meital Sofer)

זוכרות את הגל הראשון של הקורונה? אגרנו מצרכים, לא יצאנו מהבית והיינו באובסס על להשיג מסכות נשימה KN95 כאילו הן מה שיציל אותנו ממגפה בינלאומית. נדמה שעבר נצח מאז, בעיקר מבחינת הגישה של האוכלוסייה; הבנו שאת המגפה הזאת לא באמת ניתן למנוע, ולכן במקום להרחיק אותה מאיתנו אנחנו משתדלים לחיות לצדה ולחבק את הכאוס. בימים בהם אחוזי התחלואה הולכים ועולים והחום התל אביבי הופך לבלתי נסבל, אפשר להיות רגועות לפחות מבחינה אופנתית, כי מצאנו עבורכן את המסכות הרב פעמיות הכי שוות ונושמות בעיר.

המוקפדת: מסכת כותנה של Deus X
יובל לוי, סטייליסטית ואספנית וינטג' תל אביבית נלהבת, מציעה מבחר מצומצם אך נאה של מסכות בסטייל מינימליסטי, אשר עשויות 100% כותנה עבור ימי הקיץ המהבילים. כל המסכות מגיעות במידה וואן-סייז ולצידן פריטי לבוש בצבעים דומים עבור הרכבת טוטאל לוק (למתקדמות בלבד).

לאתר של Deus X

הטרופית: מסכה אקולוגית של Happy Face (מיטל סופר ותמר אכילוב)
עם פרוץ הקורונה, הבוטיק של מיטל סופר בפרישמן פינת דיזנגוף הפך למעצמת מסכות רב פעמיות. כעת מציע המותג מגוון מסכות בהדפסים טרופיים צבעוניים עבור מבוגרים וילדים, עם טוויסט מגניב של שרוך בצדדים, להתאמת הגודל המדויק לפנים. ניתן להזמין אונליין ולקבל משלוח עד הבית או פשוט לאסוף בעצמכן מהבוטיק.

לאתר של מיטל סופר

הפמיניסטית: מסכת "לא שותקת" של כולן
את עמותת כולן אתן בוודאי מכירות בתור מארגנת "צעדת השרמוטות" בשנים האחרונות בתל אביב. עכשיו יש להן גם חנות מרצ'נדייז פמיניסטית, בה ניתן להשיג מסכות רב פעמיות עם אג'נדה בצבעי שחור ולבן. המלצה שלנו: אל תסתפקו בלעטות אותה רק בהפגנות, אפשר גם לבוא איתה לעבודה ולעורר שיח אקטיבסטי במשרד.

לחנות של כולן

היוקרתית: מסכה רב פעמית של משכית
בתקופה כה שחונה עבור האופנה הישראלית, אין כמו לתמוך בבית עסק מקומי ותיק ומרהיב כמו משכית. המסכות של משכית לימי הקורונה זכו לשם בעל החידוד הקופירייטרי Mask/it והן עשויות מפשתן או ממשי. תוכלו להזמין גם רקימה של ראשי תיבות שלכן על המסכה, למקרה שאתן חוששות להתחלף עם מישהי בטעות (או אם אתן נרקיסיסטיות חסרות תקנה).

הצורפים 14 תל-אביב, ה' באייר 48 כיכר המדינה, תל-אביב.

המרימה: מסכת קורונה של Dana's Masks
דנה קירה מיפו עוסקת כבר שנים בקניינות, עיצוב וארט, ובתקופת הקורונה ניצלה את כישורי התפירה שלה על מנת להכין מסכות רב פעמיות בהדפסים מגניבים, אשר עשויות 100% כותנה וניתנות לכביסה. למקרה שחיפשתם מתנה שימושית עבור הילד או האחיינית – קירה מכינה גם מסכות עבור ילדים וילדות במגוון הדפסים קיציים מהממים.

במידה מיוחדת לילדים (צילום מסך מתוך אתר Dana's Masks) לאתר Dana's Masks
במידה מיוחדת לילדים (צילום מסך מתוך אתר Dana's Masks) לאתר Dana's Masks

הגלובלית: מסכה לשימוש רב פעמי של SAVVY MASKS
סתיו אופמן היא בוגרת שנקר אשר הצטרפה לגל העיצוב הנוכחי וכעת מייצרת מסכות רב פעמיות שנשלחות לשלל יעדים ברחבי העולם (מתנה מושלמת לחברים המתגוררים בחו"ל). הצבעים עזים, הבדים נושמים והאינסטגרם שלה מעלף.

View this post on Instagram

Casual Sunday ???? Photo: @adiezra000

A post shared by Savvy Masks (@savvy.studio) on

לאתר של SAVVY MASKS

החברתית: מארז 3 מסכות אפריקאיות של קוצ'ינטה
נשות קוצ'ינטה ("סריגה" בשפה הטיגרית) הן קולקטיב פליטות אפריקאיות אשר ממוקם בדרום תל אביב. הן מייצרות סלים קלועים, בובות סרוגות, שרפרפים, עטיפות למחברות וכעת גם מסכות רב פעמיות לימי הקורונה. בסטודיו שלהן או אונליין באתר תוכלו לרכוש מארז של 3 מסכות העשויות שתי שכבות בד; השכבה החיצונית מבד אפריקאי מסורתי והשכבה הפנימית עשויה 100% כותנה. כל ההכנסות מהמוצרים הן תרומה לקולקטיב.

לחנות של קוצ'ינטה
שדרות הר ציון 104, תל אביב