המדריך המלא: כך תבחרו מסעדה לארוחה עם ההורים

מציאת מקום הולם לארוחה עם ההורים היא משימה לא פשוטה בכלל. ספרו לנו מי ההורים שלכם ונאמר לכם לאיזו מסעדה לקחת אותם

פאקורה שרימפס בטאיזו. צילום: איליה מלניקוב.
פאקורה שרימפס בטאיזו. צילום: איליה מלניקוב.
25 באוגוסט 2019

יותר מידי אחיינים: שגב אקספרס

אם אתם צריכים לתפור ארוחת יומולדת לכל המשפחה שגב אקספרס תעשה את העבודה. היא בתל אביב (בערך) אבל במקום נוח להגעה, החלל עצום ומלא בפיצ'יפקס כמו אופניים ומזרקה שיעוררו את האחיינים שלכם לפעולה, יש חדר פרטי מפנק והאוכל די טעים. אם המשפחה שלכם מגיעה מחוצלתלאביב היא לגמרי תשאיר אותם מרוצים, אבל לא בטוח שגם אתכם.
שגב אקספרס

מעוררת תיאבון. מסעדת שגב אקספרס ברמת החייל (צילום: אורן שלו)
מעוררת תיאבון. מסעדת שגב אקספרס ברמת החייל (צילום: אורן שלו)

מעט מידי כסף: טאקריה  

זה כיף, זה זול וזה די טעים. טאקריה היא בחירה מצויינת לכל הנשמות הטובות שרוצים לקחת את ההורים לארוחה קלילה, קרובה לבית ובלי לקרוע להם את הכיס. המסעדה המקסיקנית תגרום להורים שלכם להרגיש כמו תל אביביים צעירים עם ארוחה כיפית, לא מחייבת ובעיקר מנטרלת כל מיני שאלות מעיקות כמו "מתי אתם מתחתנים?".
טאקריה

טאקריה
טאקריה

מחכים לירושה: טאיזו

הורים עשירים בטירוף שאתם פוגשים לארוחה רשמית פעם באף פעם כדי שלא ינשלו אתכם מהירושה? ברכותינו, טאיזו היא המסעדה בשבילכם. טאיזו הוכתרה כבר חמש שנים ברציפות כמסעדה הכי טובה בתל אביב, ויש לומר שדי בצדק. אם כסף לא מהווה בעיה עבור המשפחה שלכם, או שההורים שלכם סתם בקטע של קולינריה עילית, קחו אותם למסעדה האסייתית המעולה הזאת ותתענגו על כל מנה בתפריט. על חשבונם.
טאיזו
להזמנת שולחן בטאיזו

טאיזו: המסעדה הטובה בתל אביב בקטגוריית יוקרה. צילום: איליה מלניקוב
טאיזו: המסעדה הטובה בתל אביב בקטגוריית יוקרה. צילום: איליה מלניקוב

מתראים פעם בחודש: פרונטו

המסעדה האיטלקית המיתולוגית שעומדת בחוד החנית של הז'אנר בעיר כבר 30 שנה היא הימור בטוח להורים הבורגנים והאליטיסטים שלכם. היא מציעה תפריט מצומצם יחסית אך מעולה שישאיר אותם שבעים ומרוצים, אך פחות מתאימה לארוחה גדולה ורועשת עם קטנטני המשפחה. המחירים יחסית יקרים, אבל אם מדובר במפגש שקורה גם ככה רק כל כמה שבועות ואתם לא הגורם המשלם – למה לא.
פרונטו
להזמנת שולחן בפרונטו

צדפות פרונטו. צילום: אנטולי מיכאלו
צדפות פרונטו. צילום: אנטולי מיכאלו

להורים מרימים: גרקו

הלוקיישן אולי נשמע משמעמם אבל הטברנה היוונית הזאת יודעת להרים את האווירה בדיוק במידה שתשמח את ההורים שלכם, תגרום להם להרגיש אותנטיות אבל בלי תלונות על הרעש. העיצוב שמח וצבעוני, המוזיקה משלימה את אווירת החופשה היוונית, האוכל טעים בטירוף, חניה היא לא בעיה ואפילו הילדים יהנו. אם ההורים שלכם נוהגים להשבית שמחות באופן עקבי, אולי עדיף שתרחיקו אותם משם.
גרקו

טברנה יוונית בגרקו (צילום: אנטולי מיכאלו)
טברנה יוונית בגרקו (צילום: אנטולי מיכאלו)

לאיחוד מרגש: ג'וז ולוז

לא ראיתם את המשפחה שלכם הרבה זמן? (ולא, אנחנו לא מתכוונים לשבועיים) אולי הדבר הנכון הוא פשוט לתת לאנשים אחרים לקבל את ההחלטות בשבילכם, הרי למי יש כוח לריב על התפריט כשצריך להשלים כל כך הרבה? האווירה בג'וז ולוז השוכנת בשולי פלורנטין תל אביבית למהדרין, ומתאימה למי שמסוגל לשחרר. נכון, שחרור והורים הן  שתי מילים שלא בהכרח עובדות ביחד, אבל אם בורכתם במשפחה זורמת – נסו אותם במסעדה שתפתח לכם שולחן בלי תפריט. בסוף הערב תוכלו אפילו לבחור כמה תרצו לשלם.
ג'וז ולוז

מלפוף, ג'וז ולוז. צילום: רן בירן
מלפוף, ג'וז ולוז. צילום: רן בירן

לפנסיונרים המטיילים: וונג

מסעדה ויאטנמית מעולה שתחזיר להורים שלכם את הניחוחות מהטיול המאורגן שהם עשו במזרח אחרי שיצאו לפנסיה. הם יתחילו לספר לכם על ההר ההוא והאי הזה, אתם תהנהנו כאילו משהו מזה מעניין אתכם, האוכל יהיה טעים להפליא פלוס סיבוב דאווין ברוטשילד – וכולם יצאו מרוצים.
וונג
להזמנת שולחן בוונג

וונג. צילום: בועז לביא
וונג. צילום: בועז לביא